Dankje Robin. Ja goed. Genoeg te doen daar. Aardig, alleen soms even niet (Als je iets doet wat hij liever anders ziet zegtie dat nogal op een harde manier. En dan denk je echt.. ja ehm.. slik )
Heeeeeej! Ik was vndaag in Duinrell Keek er tegen op .. Maar opzich was het nog wel leuk met me Diinnetjess!
Hier de oude doos foto's!Hier mijn heerlijke Anora & ik, volle bak dressuur (vorig jaar lente)Diezelfde dag. Rotfoto. Beetje achter de loodlijn maar kijk dat beenwerk niet slecht voor een 23 jarige hè!?Ik & de állerliefste op de Brabantse augustus 2005Hoezoooo vroege afzet? (juni 2005)Het móóóóóiste oudje die er bestaat Vet vage foto. Herfst 2005, onderlinge wedstrijd
Ja ik ben ook moe, maar dat komt door school haha mijn kat is trouwens vandaag gebeten door een andere kat, en toen kwam teddie buiten en die heeft ide kat ook gebeten haha
JOEPIE!Mijn filmpjes deden het op de computer niet meer, maar nu heb ik ze geupload en doen ze het wel!Vorig jaar dressuur met Noortje http://www.zippyvideos.com/2443435265899676/anora_027/
Robin__ schreef:Mooi felies, wil je wel even op je schrijftaal letten Jaa sorry! haha ging per ongeluk!