Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

myk_en_shant

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:27

Wat mij opvalt is dat een advertentie maar half wordt gelezen.
Hoevaak ik nu al niet de vraag heb gekregen, waar staat je paard, Eeuuuhhh staat in de eerste alinea van m'n advertentie.

Dus gemakshalve lezen ze ook over de les verplichting heen. En in mijn advertentie kun je er echt niet overheen lezen, aangezien dit in grote letters staat.

Kreeg laatst een mailtje van iemand die gelijk al begon over dat ze genoeg ervaring had en geen les nodig heeft.
Die kunnen bij mij gelijk de rambam krijgen, dus krijgen ze een reactie van mij terug, dat er onder de lessen niet uit te komen is, punt einde discussie. Nooit meer wat van ze gehoord.

Ik zit echt niet te wachten op een verpeste lespaard, dat kost mij klauwen met geld en tijd om dat te corrigeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:53

myk_en_shant schreef:
Hoevaak ik nu al niet de vraag heb gekregen, waar staat je paard, Eeuuuhhh staat in de eerste alinea van m'n advertentie.

Dus gemakshalve lezen ze ook over de les verplichting heen. En in mijn advertentie kun je er echt niet overheen lezen, aangezien dit in grote letters staat.

Kreeg laatst een mailtje van iemand die gelijk al begon over dat ze genoeg ervaring had en geen les nodig heeft.
Die kunnen bij mij gelijk de rambam krijgen, dus krijgen ze een reactie van mij terug, dat er onder de lessen niet uit te komen is, punt einde discussie. Nooit meer wat van ze gehoord.

Ik zit echt niet te wachten op een verpeste lespaard, dat kost mij klauwen met geld en tijd om dat te corrigeren.

Oh maar dat vraag ik ook, waar staat het paard. Omdat een dorp niet zo veel zegt maar een specifieke stal wel.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:59

Maar ik zet er dan ook neer Witte Paarden, Steenwijk, Overijssel. Gebruik Google maps als je niet weet waar het ligt.
En dan nog krijg ik uit Limburg reacties :Z |o :? 8)7

dus als iemand uit de omgeving het vraagt, kan ik het begrijpen dat je bijvoorbeeld om het adres vraagt, zodat je een beeld hebt over reistijd etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:00

Ah, ja, dan begrijp ik het wel. Als je mijn woonplaats had gebruikt dan had je uit 7 verschillende stallen kunnen kiezen waarvan er 3 te ver fietsen zijn voor mij.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:07

Danique schreef:
myk_en_shant schreef:

Oh maar dat vraag ik ook, waar staat het paard. Omdat een dorp niet zo veel zegt maar een specifieke stal wel.

Maar stel je vraag dan anders, als mij gevraagd word waar het paard staat dan noem ik een plaatsnaam, vaak staat die al in de advertentie en vind ik het slordig als iemand dat niet gelezen heeft.
Als iemand nou zou vragen ik las dat je paard in **** staat ik zou graag willen weten op welke stalling ze staat dan komt dat al heel anders over.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:09

Iedereen heeft les nodig heel simpel alleen de 1 wat vaker dan de ander.

Ik heb hier ook een paard waar iemand op gereden heeft die dacht dat ze het allemaal wel zo goed wist niks van een ander aan wou nemen en les werd steeds maar uitgesteld, maar op een gegeven moment stond ze wel meer stijf en kreupel in de wei dan niet.
Blijven zeggen dat het niet aan haar lag, weg gestuurd en zelf opgepakt, nooit meer een stijf of kreupel paard in de wei gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:14

Dat vraag ik ook op die manier, mnkorteleve, bedankt voor de aannames :)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:16

Danique schreef:

Jij misschien wel maar een hoop toch echt niet.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:22

mnkortleve schreef:

Ik heb hier ook een paard waar iemand op gereden heeft die dacht dat ze het allemaal wel zo goed wist niks van een ander aan wou nemen en les werd steeds maar uitgesteld, maar op een gegeven moment stond ze wel meer stijf en kreupel in de wei dan niet.
Blijven zeggen dat het niet aan haar lag, weg gestuurd en zelf opgepakt, nooit meer een stijf of kreupel paard in de wei gehad.

Zo denk ik er ook over, ik zou nu graag zelf ook les willen hebben, maar ik heb simpelweg er geen tijd voor. Heb twee jonge kinderen, m'n huishouden, de lessen die ik geef en de andere zorgtaken voor de vijf pony's en paarden. Als ik af en toe een gaatje valt, ben ik blij dat ik even met m'n gat op de bank kan ploffen. Oh ja m'n vent wil af en toe ook een beetje aandacht. Waarom zit er maar 24 uur in een dag, snif.

Maar god wat mis ik af en toe iemand die effe met mij mee kan kijken en mij corrigeren kan. En een persoon met wie ik kan hebben over hoe dingen aan te pakken.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:25

myk_en_shant schreef:
mnkortleve schreef:

Zo denk ik er ook over, ik zou nu graag zelf ook les willen hebben, maar ik heb simpelweg er geen tijd voor. Heb twee jonge kinderen, m'n huishouden, de lessen die ik geef en de andere zorgtaken voor de vijf pony's en paarden. Als ik af en toe een gaatje valt, ben ik blij dat ik even met m'n gat op de bank kan ploffen. Oh ja m'n vent wil af en toe ook een beetje aandacht. Waarom zit er maar 24 uur in een dag, snif.

Maar god wat mis ik af en toe iemand die effe met mij mee kan kijken en mij corrigeren kan. En een persoon met wie ik kan hebben over hoe dingen aan te pakken.

Zo vreselijk herkenbaar. -O-

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:31

Danique schreef:

Aanname?
Staat er letterliik.
Blijkbaar bedoelde je anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:52

Je kan 'waar staat het paard gestald' dus duidelijk op twee manieren opvatten. Ik bedoel; op welke stal staat hij, jullie bedoelen denk ik; in welk dorp.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:02

Danique schreef:
Je kan 'waar staat het paard gestald' dus duidelijk op twee manieren opvatten. Ik bedoel; op welke stal staat hij, jullie bedoelen denk ik; in welk dorp.

Dat zei je net niet.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:34

Ja dat is hier ook zo. Twee kindjes, vriend, huishouden, 8 pony's...de ff op de bank zitten na een lange dag is dan meer dan welkom!

Had mijn driejarige Epony te koop gezet.
Kreeg het toch niet over mijn hart. Weer uit de verkoop gehaald. Dus mogelijk toch nog een bijrijder of verzorgster erbij. Zie er enorm tegenop.
Zag op FB eentje. Echter best een eisenlijst. Moest op een stal met binnenbak staan. Ze wilde er liefst wedstrijd gericht mee gaan rijden. Was benieuwd wat ze bij zou dragen in de kosten... Nee alleen de lessen voor zichzelf. Ze ging niet mee betalen. Op de vraag wat haar wedstrijdniveau dan was...niks alleen wat onderling gestart.

Ik heb oh zo geen zin om op zoek te gaan naar eentje voor erbij. Echter met 8 pony's is dat wel beter.
Denk dat ik ook maar een uitgebreid en lang wensen/eisen lijstje ga maken.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 15:46

edit ik heb mijn bericht zelf weggehaald, want je mag hier volgens mij geen advertentie plaatsen dat je op zoek bent naar een bijrijder.

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 16:04

Dat is niet de bedoeling nee, misschien kan je er meer bekendheid aan geven door hem toe te voegen aan je signature? +:)+

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:30

Jippie ik ben een bijrijder rijker en ze is meteen voortvarend en heeft gelijk een leskaart bij mij besteld.
Proefrijden ging goed, alleen gedroeg Nica vanmiddag op dr paasbest, dus het echte uitesten moet ze nog ondergaan.
De klik is er ook bij alle partijen, dus nu hopen dat het een blijvertje is.

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:34

Gefeliciteerd myk! Laten we van het beste uit gaan :) Zo zie je maar, gewoon volhouden, al denk je tien keer dat je inmiddels Spaans praat dan is er tóch nog iemand die het lessen er maar al te graag bij neemt.

(p.s. wellicht je advertentie weer uit je onderschrift verwijderen?)

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:53

myk_en_shant schreef:
Jippie ik ben een bijrijder rijker en ze is meteen voortvarend en heeft gelijk een leskaart bij mij besteld.
Proefrijden ging goed, alleen gedroeg Nica vanmiddag op dr paasbest, dus het echte uitesten moet ze nog ondergaan.

Dat is fijn voor je! (En best bijzonder gezien het onvriendelijke begin van je advertentie. Ik zou niet gereageerd hebben :') )

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:07

NWDynamite schreef:
myk_en_shant schreef:

Dat is fijn voor je! (En best bijzonder gezien het onvriendelijke begin van je advertentie. Ik zou niet gereageerd hebben :') )

Ik vind het niet onvriendelijk maar gewoon duidelijk.

Mijn bericht van even geleden is niet geplaatst zie ik.
Fijn dat je iemand gevonden heb myk en dat ze ook nog zo enthousiast zijn.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:26

Ohh super zeg. Vaak als ze zich goed gedragen, laten ze zo blijken dat die persoon hen wel aanstaat!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:28

Mijn advertentie heeft gelijk twee goede reacties opgeleverd. Ben heel benieuwd naar de kennismakingen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:42

Hier wil het nog niet echt vlotten met een vaste bijrijdster helaas. Was wel een leuke meid komen kennis maken, maar die had een tijdje niet gereden, en daarom toch besloten het niet te doen, ookal vond ze hem heel leuk. Omdat ze er zelf ook weer in moest komen en dat geen goede combi vond...
Maandag komt er nog iemand kijken...Zal mij benieuwen...Blijft lastig....

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 23:05

Dat is fijn voor je! (En best bijzonder gezien het onvriendelijke begin van je advertentie. Ik zou niet gereageerd hebben :') )[/quote]

kan misschien onvriendelijk overkomen, maar na tig mailtjes over waar ze staat en of ze verplaats mag worden. Wordt je ook minder vriendelijk.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:51

Hoiik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeurt de oren van mijn kop of ze nou mag komen :')
Maar zouden jullie nog een appje sturen of komt dat te opdringerig over? Wat zouden jullie als eigenaren doen?