Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myk_en_shant schreef:Wat mij opvalt is dat een advertentie maar half wordt gelezen.
Hoevaak ik nu al niet de vraag heb gekregen, waar staat je paard, Eeuuuhhh staat in de eerste alinea van m'n advertentie.
Dus gemakshalve lezen ze ook over de les verplichting heen. En in mijn advertentie kun je er echt niet overheen lezen, aangezien dit in grote letters staat.
Kreeg laatst een mailtje van iemand die gelijk al begon over dat ze genoeg ervaring had en geen les nodig heeft.
Die kunnen bij mij gelijk de rambam krijgen, dus krijgen ze een reactie van mij terug, dat er onder de lessen niet uit te komen is, punt einde discussie. Nooit meer wat van ze gehoord.
Ik zit echt niet te wachten op een verpeste lespaard, dat kost mij klauwen met geld en tijd om dat te corrigeren.
Danique schreef:myk_en_shant schreef:Wat mij opvalt is dat een advertentie maar half wordt gelezen.
Hoevaak ik nu al niet de vraag heb gekregen, waar staat je paard, Eeuuuhhh staat in de eerste alinea van m'n advertentie.
Dus gemakshalve lezen ze ook over de les verplichting heen. En in mijn advertentie kun je er echt niet overheen lezen, aangezien dit in grote letters staat.
Kreeg laatst een mailtje van iemand die gelijk al begon over dat ze genoeg ervaring had en geen les nodig heeft.
Die kunnen bij mij gelijk de rambam krijgen, dus krijgen ze een reactie van mij terug, dat er onder de lessen niet uit te komen is, punt einde discussie. Nooit meer wat van ze gehoord.
Ik zit echt niet te wachten op een verpeste lespaard, dat kost mij klauwen met geld en tijd om dat te corrigeren.
Oh maar dat vraag ik ook, waar staat het paard. Omdat een dorp niet zo veel zegt maar een specifieke stal wel.
mnkortleve schreef:Iedereen heeft les nodig heel simpel alleen de 1 wat vaker dan de ander.
Ik heb hier ook een paard waar iemand op gereden heeft die dacht dat ze het allemaal wel zo goed wist niks van een ander aan wou nemen en les werd steeds maar uitgesteld, maar op een gegeven moment stond ze wel meer stijf en kreupel in de wei dan niet.
Blijven zeggen dat het niet aan haar lag, weg gestuurd en zelf opgepakt, nooit meer een stijf of kreupel paard in de wei gehad.
myk_en_shant schreef:mnkortleve schreef:Iedereen heeft les nodig heel simpel alleen de 1 wat vaker dan de ander.
Ik heb hier ook een paard waar iemand op gereden heeft die dacht dat ze het allemaal wel zo goed wist niks van een ander aan wou nemen en les werd steeds maar uitgesteld, maar op een gegeven moment stond ze wel meer stijf en kreupel in de wei dan niet.
Blijven zeggen dat het niet aan haar lag, weg gestuurd en zelf opgepakt, nooit meer een stijf of kreupel paard in de wei gehad.
Zo denk ik er ook over, ik zou nu graag zelf ook les willen hebben, maar ik heb simpelweg er geen tijd voor. Heb twee jonge kinderen, m'n huishouden, de lessen die ik geef en de andere zorgtaken voor de vijf pony's en paarden. Als ik af en toe een gaatje valt, ben ik blij dat ik even met m'n gat op de bank kan ploffen. Oh ja m'n vent wil af en toe ook een beetje aandacht. Waarom zit er maar 24 uur in een dag, snif.
Maar god wat mis ik af en toe iemand die effe met mij mee kan kijken en mij corrigeren kan. En een persoon met wie ik kan hebben over hoe dingen aan te pakken.
myk_en_shant schreef:Jippie ik ben een bijrijder rijker en ze is meteen voortvarend en heeft gelijk een leskaart bij mij besteld.
Proefrijden ging goed, alleen gedroeg Nica vanmiddag op dr paasbest, dus het echte uitesten moet ze nog ondergaan.
De klik is er ook bij alle partijen, dus nu hopen dat het een blijvertje is.
NWDynamite schreef:myk_en_shant schreef:Jippie ik ben een bijrijder rijker en ze is meteen voortvarend en heeft gelijk een leskaart bij mij besteld.
Proefrijden ging goed, alleen gedroeg Nica vanmiddag op dr paasbest, dus het echte uitesten moet ze nog ondergaan.
De klik is er ook bij alle partijen, dus nu hopen dat het een blijvertje is.
Dat is fijn voor je! (En best bijzonder gezien het onvriendelijke begin van je advertentie. Ik zou niet gereageerd hebben)