[HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: [HK] Miepjes nr 12!: Alle gekken op een hoopje MIEPMIEEEPP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:30

nee klopt Knipoog ik eigelijk ook niet Knipoog enkel als jij echt zeker weet dat het er wel komen gaat Ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:31

Jep..
Ik heb genoeg paarden onder mn kont gehad waarmee ik soms ook echt niet overweg kon en na een paar weken was dat vaak niet veel beter, soms ook wel.

En ook paarden waarvan het vanaf het eerste moment gewoon goed voelde ook al ging het voor geen meter.
(lees: bij elk beetje teugeldruk er keihard vandoor gaan Haha! leuk jonge pony's Huilen van het lachen )

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:36

smurffie schreef:
ann ,, dat is het probleem nou juist. ga ik niet heb ik kans dat ik uit het team gezet word Knipoog gezien dat de norm van de club zelf op 2 keer per week trainen ligt. dus ik denk dat ik amar even ga. alles uitleg. en kijk tot hoever het gaat!

ier@ ik bedoel dan ook met rijden Knipoog een klik is er of niet. en dat heeft neit met het rijden te maken.

even liz als voorbeelt nemen: ze is helemaal gek van tink en ik weet bijna zeker (vanhieraf gezien.) dat daar zeker wel een klik tussen die 2 is Knipoog en met rijden ging het niet altijd even goed genoeg dingen fout gegaan tussen die 2 Ja maar ze houd vol Ja en komt steeds verder Ja en komt er helemaal bovenop. en dan mag je trots zijn dat jij en je paard het samen allemaal opgelost hebben. en dat hoeft niet binnen 2 maanden te zijn kan heel lang duren Ja maar komt wel!

ikzelf met pebbels heb het ook gehad Ja eerste half jaar. de klik was er.. maar rijden was bagger. tot ik meer naar haar ging luisteren Ja en op haar ging letten als er iest fout ging. toen ging het met sprongen vooruit. en gaat het een tijdje niet lekker doe ik dat weer! en net zo lang doorgaan tot ik erachter ben.

Ahh echt lief dat je dat zegt Lovers je hebt helemaal gelijk!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:38

Goedeavond! Eindelijk klaar met werken, ben gesloopt Huilen van het lachen
Moet binnenkort echt weer nieuwe rijfoto's maken, het gaat echt goed Haha!

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:39

Ier schreef:
Ik zou ook stoppen als het met rijden gewoon niet wil en er na 1 of 2 maanden geen enkele vorm van verbetering is..
Ik wil niet altijd geirriteert van mn paard afkomen.. Nagelbijten / Gniffelen

Nou bij Tink duurde het ook heel lang.
Maar als je er niet voor WIL gaan, moet je stoppen ja.
Voor mij was/is het een uitdaging om met Tink bezig te zijn, omdat ze gewoon
een moeilijk karakter heeft, maar voor alles is een oplossing. Nu ik de overstap
heb gemaakt naar bitloos, wat hopelijk steeds beter zal gaan, voel ik me echt
super goed. Ik hoop écht, dat dit gewoon de oplossing is voor onze problemen
en gevechten. En ja, ik rij haar al een jaar, maar kun je je voorstellen hoe goed
het voelt als je eindelijk met je paard hebt bereikt waar je zo hard voor vecht?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:42

liz @ maar jij hebt volgens mij er nooit aan getwijfelt of het zou lukken? hoe lang het ook zou duren. kijk daar wilde ik mijn puntje neerzetten Knipoog twijfel je daar namelijk wel aan Knipoog LUKT HET OOK NIET!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:45

Soms moet je jezelf ook niet voor de gek houden dat het wel gaat lukken Kat.
Want het zal heus niet altijd lukken, hoe hard je het ook probeert.
Daar wordt niemand dan gelukkiger van..

Ik heb met Lonan ook best vaak moeten vechten. Wanneer hij weer eens niet wilde dressuren, vooral vorig jaar winter er was vaak niks mee te doen en met les vaak proberen weg te crossen, sterk zijn etc.
Ik ben ook gewoon doorgegaan toen, puur omdat ik 100% zeker wist dat het weer beter zou gaan en dat ging het ook..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:48

je moet jezelf niet voor de gek houden Knipoog maar als je echt om het dier geeft. zul je kunnen voelen dat het lukken gaat Ja!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:48

ikke gaa hockeeyyyeen Lovers Lovers Lovers

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:49

Ier schreef:

Ligt er maar net aan wat je van je paard verwacht en wat je wil bereiken.
Als ik zou willen dressuren met Tink, met bit, dan ben ik misschien nog wel 1 jaar bezig
voordat ik haar een beetje kan laten ontspannen en een net proefje kan laten rijden.
Je moet altijd in je hoofd houden wat je paard wil. Je kunt je eisen zo hoog stellen
maar denk je dan ook aan je paard? Voor mij was het wel duidelijk dat Tink
echt geen plezier had in dressuren. En hoe veel we ook probeerde, met les enzo,
er was vooruitgang maar geen plezier. Op zo'n moment kun je kiezen om te stoppen
maar waarom zou je niet voor je paard kiezen en een weg in slaan die zij wel leuk vind? Lachen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:50

Met Fire had ik eerlijk gezegd ook niet echt een klik Bloos we zijn allebei heel eenkennig, ik hecht me niet gauw aan een paard (bang om het dier te verliezen, wat toch is gebeurt..) en hij was ook heel eenkennig, duurde lang voordat ie me een keer vrolijk begroette in stal. Maar toch, tegen al mn verwachtingen in gingen onze laatste maanden echt super! Ik werd eindelijk de baas over hem en hij begon te luisteren. Maar ik had hem nooit als eigen pony willen hebben ook al was ie toch wel heel lief.. Ach gut

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:51

Ier schreef:
Ik zou ook stoppen als het met rijden gewoon niet wil en er na 1 of 2 maanden geen enkele vorm van verbetering is..
Ik wil niet altijd geirriteert van mn paard afkomen.. Nagelbijten / Gniffelen

Als er geen klik is na die 2 maanden, dan zou ik eerder zoeken naar een paard waar ik wél de klik mee heb Ja
Maar als alleen het rijden niet goed gaat, en het voor de rest goed klikt zou ik toch eerst uitzoeken wat er dan aan de hand is Lachen

Dat was ook het verschil met Lando, lando had ik 1xtje gereden, ging niet gelijk goed, maar de klik was er ook totaal niet.. Bij bram wel, en het rijden gaat dan misschien wat minder, maar dat komt wel goed Lachen (en dat ligt aan uittesten, niet aan pijn oid, want bij eigenaresse gaat het wel goed)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:52

Anora schreef:
Ier schreef:

Ligt er maar net aan wat je van je paard verwacht en wat je wil bereiken.
Als ik zou willen dressuren met Tink, met bit, dan ben ik misschien nog wel 1 jaar bezig
voordat ik haar een beetje kan laten ontspannen en een net proefje kan laten rijden.
Je moet altijd in je hoofd houden wat je paard wil. Je kunt je eisen zo hoog stellen
maar denk je dan ook aan je paard? Voor mij was het wel duidelijk dat Tink
echt geen plezier had in dressuren. En hoe veel we ook probeerde, met les enzo,
er was vooruitgang maar geen plezier. Op zo'n moment kun je kiezen om te stoppen
maar waarom zou je niet voor je paard kiezen en een weg in slaan die zij wel leuk vind? Lachen

Natuurlijk, maar ik ga niet mijn eisen volledig aan de kant zetten.
Ik reed vaak genoeg buiten en sprong ook regelmatig, maar goed..
dressuur was OOK een onderdeel van ons rijden, ook al had hij daar soms helemaal geen zin in.

Met Viane dressuur ik bijna alleen maar.. Heb tot nu 5 of 6x echt een buitenritje gemaakt..
Gelukkig wil zij echt voor je werken met plezier

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:54

Ier: Gereageerd in je topic Lachen

Anoniem

OHJA MAG IK EVEN SPACEEEN? Haha!

Vorig jaar in de zomer ben ik naar een camping geweest, onwijs gave tijd..
Heel erg leuk en gezellig en geweldige vrienden gemaakt.
De meeste mensen kwamen elk jaar weer, maar toch werd het afwachten of we elkaar weer zouden zien..

Een paar mensen met wie ik omging, zijn bekende van mn vader..
Enkele weken geleden hoorde ik dat ze gelijk met ons gingen naar de camping.
Dus dat was al helemaal tof!

En net sprak ik iemand anders op msn en zij en haar zusje gaan ook weer gelijk met ons! Haha!
Dus ga ik hun ook weer zien.

Waaaauw waaaauw waaaaauw. Lovers

Anora

Gelukkig dat Viane wel met plezier voor je wil rijden Ja

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:55

OOoow kei gezellig Haha!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:55

Tof Ier Haha!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:56

Tof Ier! Haha!
Niet afgelopen zomer maar die ervoor had ik ook een geweldige vakantie! Sommige gingen weer terug enzoo.. maar het werd toch niet meer zoals eerst, en ik ging sowieso niet terug Scheve mond
We hadden ook allerlei plannen om wat te doen maar kwam er nooit van Vork gelukkig zitten mn campingbuurjongens bij mij in de buurt op school dus die kan ik dan nog wel eens zien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:57

Daar komt iedereen elk jaar terug Huilen van het lachen
Echt zo'n standaard vraag: "Hoeveelste keer is dit voor jou op de Betteld" en als je dan zei: eerste keer Vork
"JAAA HOE VIND JE HET HIEEER BLABLAAAAA"
Ken er echt onwijs veel mensen, hoop dat er veel weer komen Lovers

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:59

Ojah bij ons was het wat anders.. waren wel wat mensen al eerder geweest maar tis ook een camping in Frankrijk, en daar zijn er al 10000000 van Tong uitsteken dus moet je ook maar net hebben ofj e ouders daar weer naartoe willen (mijnes dus niet Huilen van het lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 19:59

Haha.. Huilen van het lachen
Naja wij gaan voornamelijk weer omdat het een geweldige camping is *LOL*
En ik zo graag terug wil Haha!

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:14

Goede avond!

Nog 4 dagen de paarden verzorgen, en dan ben ik weer klaar Scheve mond en is de vakantie voor bij Huilen
Ik heb nog maar één keer gereden deze week, zo'n ontzettend k*t weer, en het ging ook nog ontzettend
k.lote. Ook omdat de bak meer een zwembad was Schijnheilig Maar ja, ze was wel ontzettend lief! En mijn mama heeft
voor het eerst op V gezeten!

Ik ben namelijk bezig om mama zo veel mogelijk met V te laten wennen, omdat ik haar WIL hèbben! Lachen
Dat komt volgens mij wel goed! Schijnheilig Ze had vandaag al gezegd dat ik na de vakantie mocht vragen hoeveel
V zou kosten. Als dit €3.000,- is mag ik haar zóó hebben. Met de €4.000,- moest ze er nog over
nadenken Clown V zal rond de €4.000,- kosten.. Dus tsja.. Maar mijn papa (tsja, die heb ik ook nog Clown )
die begon allemaal moeilijk te doen, dat ik dan niet genoeg tijd zou hebben voor mijn school en huiswerk,
wánt dat kost allemaal zóó veel tijd! (Hierbij moet ik even vermelden, dat mijn pa niet zoveel verstand
heeft van paarden Schijnheilig ) Dus ik vroeg aan 'm, hoeveel tijd ik dan, in zijn ogen, kwijt zou zijn per avond.. En
hij meteen 2 uur! Nou, ik heb het berekend, in één uur doe ik 4 stallen uit en voer ik 5 paarden. Dus in max.
drie kwartier ben ik klaar met één paard! Als je dan berekend dat als ik uit ben (8ste uur iédere dag) dat ik om
half 6/6uur weer thuis ben! Lachen En dan kan ik nog al mijn hw maken, daarnaast hebben ik ook nog ontzettend
veer tussenuren, waarin ik ook hw kan maken! Ja

's ochtends zal Sylvia (waar ik V GRATIS mag stallen) haar voeren en buiten zetten (dit moet ik trouwens
nog wel ff navragen Bloos ).. Én ik heb ook nog een verzorgster, mijn beste vriendin die voor haar eigen pony te
groot is geworden, die mij graag helpt! Lachen

Dus ik zie het probleem niet zo Schijnheilig

Zo dat is weer een heel verhaal, ga nu bijlezen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:16

Ik snap niet waarom je zo bezig bent Verona in je bezit te krijgen..
Je kan haar toch rijden.. Nagelbijten / Gniffelen dus waarom zo pushen?