Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:ann ,, dat is het probleem nou juist. ga ik niet heb ik kans dat ik uit het team gezet wordgezien dat de norm van de club zelf op 2 keer per week trainen ligt. dus ik denk dat ik amar even ga. alles uitleg. en kijk tot hoever het gaat!
ier@ ik bedoel dan ook met rijdeneen klik is er of niet. en dat heeft neit met het rijden te maken.
even liz als voorbeelt nemen: ze is helemaal gek van tink en ik weet bijna zeker (vanhieraf gezien.) dat daar zeker wel een klik tussen die 2 isen met rijden ging het niet altijd even goed
genoeg dingen fout gegaan tussen die 2
maar ze houd vol
en komt steeds verder
en komt er helemaal bovenop. en dan mag je trots zijn dat jij en je paard het samen allemaal opgelost hebben. en dat hoeft niet binnen 2 maanden te zijn
kan heel lang duren
maar komt wel!
ikzelf met pebbels heb het ook gehadeerste half jaar. de klik was er.. maar rijden was bagger. tot ik meer naar haar ging luisteren
en op haar ging letten als er iest fout ging. toen ging het met sprongen vooruit. en gaat het een tijdje niet lekker doe ik dat weer! en net zo lang doorgaan tot ik erachter ben.
Ier schreef:Ik zou ook stoppen als het met rijden gewoon niet wil en er na 1 of 2 maanden geen enkele vorm van verbetering is..
Ik wil niet altijd geirriteert van mn paard afkomen..
Ier schreef:Soms moet je jezelf ook niet voor de gek houden dat het wel gaat lukken Kat.
Want het zal heus niet altijd lukken, hoe hard je het ook probeert.
Daar wordt niemand dan gelukkiger van..
Ier schreef:Ik zou ook stoppen als het met rijden gewoon niet wil en er na 1 of 2 maanden geen enkele vorm van verbetering is..
Ik wil niet altijd geirriteert van mn paard afkomen..
Anora schreef:Ier schreef:Soms moet je jezelf ook niet voor de gek houden dat het wel gaat lukken Kat.
Want het zal heus niet altijd lukken, hoe hard je het ook probeert.
Daar wordt niemand dan gelukkiger van..
Ligt er maar net aan wat je van je paard verwacht en wat je wil bereiken.
Als ik zou willen dressuren met Tink, met bit, dan ben ik misschien nog wel 1 jaar bezig
voordat ik haar een beetje kan laten ontspannen en een net proefje kan laten rijden.
Je moet altijd in je hoofd houden wat je paard wil. Je kunt je eisen zo hoog stellen
maar denk je dan ook aan je paard? Voor mij was het wel duidelijk dat Tink
echt geen plezier had in dressuren. En hoe veel we ook probeerde, met les enzo,
er was vooruitgang maar geen plezier. Op zo'n moment kun je kiezen om te stoppen
maar waarom zou je niet voor je paard kiezen en een weg in slaan die zij wel leuk vind?