Ow, ow JanS
.Leuk Dirkje
!Ann, ga je morgen nog naar JA
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
?
. En bijna alle leraren waren wel aangeschoten, en een aantal nog echt dronken, dus wij hebben ons daar toch met gelachen, dan zie je ze allemaal heel erg anders! Mooi weer ff 25 euro in the pocket voor paar uurtjes serveren. Kregen ook nog even lekker eten,

.
!

)en word ik vanavond uit mn kamer verbannen omdat ze hier op de grote tv film gaat kijken met een stel vriendinnen... als ze maar geen rotzooi maken want dan moet ik weer opruimen en dat is net gebeurd 
Dan kan ik deze laptop van mn vader eindelijk de rug toe keren... en verder ga ik een boze brief schrijven naar de Fujitsu Siemens...
Gisteren belde ene Jeffrey van de Fujitsu en die zei dat de monteurs toen de onderdelen er 2 weken terug waren ze 24 uur gekregen hadden om hem te repareren.. daar hebben ze zich niet aangehouden en daar was hij ook heel kwaad op geworden.. kan het wel begrijpen had mn laptop dus al 2 weken terug moeten hebben...

voort laatst naar de paardjes,.. *Zucht,..*

nou en dat was vorige week erg gezellig dus zou het vandaag ook wel leuk worden 
lekkere lange dag zeg
k hoop voorje dat de laptop vandaag komt
k weet hoe verrot het is om daarop te wachten
mijn computer doet het ook weer sinds gister
terwijl die al dik anderhalve week klaar hoorde tezijn