Ooit rij ik gewoon een dressuurproef bitloos

Mag dat eigenlijk, bitloos starten?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

SpikkelFire schreef:Ja zker
Waar zie je discriminatie?
top dat tink er zo goed op reageert ! 
)
kijk ik ben verstandig genoeg om te weten dat een paard er voor mij nu niet in zit
ookal kon ik m gratis krijgen ..
de 1e 6 jaar dacht ik van mezelf dat ik nog wel aardig kon rijden enzo
maar nu ik pebbels heb denk ik daar toch wel even iets anders over
ik ben zeker niet zo goed als andere misschien zullen zijn
maar als ik dan zie dat mensen persee vragen om advies of hulp van een iemand die ouder is dan 16 heb ik ook zoiets van die 2 jaar, denk je sirrieus dat alle 16 jarige zoveel beter zijn dan iemand van 14? 
..
, eerste 2 jaar heel fout leren rijden..
maar je kunt mij moeilijk wijsmaken, dat iemand die 0.5/1 jaar rijd en 16 is.. beter zou rijden dan iemand die 13 is en al 7/8 jaar rijd (onder zelfde omstandigheden.)
of het lukt zien we later wel
zo niet , tja pech. beetje oefenen en je komt stukken verder 
als ze m nu zien krijg ik (vandeweeknog) tehoren dat hij alles wel snel heeft opgepakt en netjes loopt, (shaar denk maar niet aan LvL hij dacht toen echt grappig te zijn!
) 
doorzetten ! de aanhouder wint. maar weet ook te stoppen als het ECHT niet lukt..
* smurffie schreef:daaromdoorzetten ! de aanhouder wint. maar weet ook te stoppen als het ECHT niet lukt..
dat valt me tegenwoordig ook steeds vaker op,, mensen hebben nog geen 1,5 maand een paard en hij gaat weg wegens geen klik met rijden (zoek op marktplaats bv. genoeg advertenties waar dit bijstaat!)

,
: [RT-D] Hoe lang geven jullie een nieuw paard de tijd.....

gezien dat de norm van de club zelf op 2 keer per week trainen ligt. dus ik denk dat ik amar even ga. alles uitleg. en kijk tot hoever het gaat!
een klik is er of niet. en dat heeft neit met het rijden te maken.
en met rijden ging het niet altijd even goed
genoeg dingen fout gegaan tussen die 2
maar ze houd vol
en komt steeds verder
en komt er helemaal bovenop. en dan mag je trots zijn dat jij en je paard het samen allemaal opgelost hebben. en dat hoeft niet binnen 2 maanden te zijn
kan heel lang duren
maar komt wel!
eerste half jaar. de klik was er.. maar rijden was bagger. tot ik meer naar haar ging luisteren
en op haar ging letten als er iest fout ging. toen ging het met sprongen vooruit. en gaat het een tijdje niet lekker doe ik dat weer! en net zo lang doorgaan tot ik erachter ben.
maar probeer dan eerst andere dingen dan meteen verkopen
als alles maar dan ook ALLES behalve het rijden goedgaat.. zou ik eerst eens laten kijken naar jou rijden. naar je zadel. naar t hoofdstel . naar alles
andere ook laten rijden. kijken of die erachter kunnen komen. en dat kan je volgens mij in 2 maanden niet uitvogelen
maar dat blijft natuurlijk mijn mening
ik ben zo'n trut die er echt een half jaar over gedaan heeft
en wat ben ik daar NU blij mee
!