jup jup jup ik was niet zo snel moest jou bezighouden op msn kan jij me niet beter voorstellen .. jij komt teminsten wel uit je woorden ow ja ik ging wat over mezelf vertellen .. nouja ik ben katja, ik heb een heel lief verzorghaflingertje die waarschijnlijk drachtig is.. ehm genoeg zo felic? (ow niet dus) ow kijk jij vertelt even wat ik moet zeggen .. ik ben 13 jaartjes oud en woon in voorhout .. rijd paard op mn vptje en op de poelruitertjes. Misschien ook nog wel handig mn verzorgpaardje heet pebbels ik verzorg dr nu ehm vanaf *zoekzoekvind * 02-09-06 en pebbels is nu 8 jaartjes .. die word 5 maart 9 voor foto'tjes heb ik een profiel
heb zelf pumps, heb ze net 3 maanden moesten er weer nieuwe hakjes onder en zo vaak liep ik er niet mee. komt door die stomme straatstenen waar ik overheen moet richting de metro en dan blijft iets te vaak je hak steken
Voor de nieuwsgierige, hier een fototopic van mij op 2 vreemde paarden, sommige hebben het al gezien, maar sommige ook niet : viewtopic.php?f=10&t=698112