Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_PatriciaH schreef:Hoe leer je het paard kennen met 1x in de week. Snap niet dat mensen dat willen!
. Heb voor ik Jodie verzorgde (nu anderhalf-2 maanden), 5 jaar lang 2 pony's gedaan, 1x in de week. Op het eind hadden we een sterke band en kende ik de pony's goed, maar met meerdere keren in de week gaat het natuurlijk makkelijker. Ik moet Jodie nog beter leren kennen en een band opbouwen, maar dat heeft altijd tijd nodig.
. 
yvana_gipsy schreef:Haai,
Ik zoek ook nog een verzorg paarf rond alphen aan den rijn. Ik ben 13 jaar (1.70), maar vaak willen mensen verzorgers van 16 of ouder.... Dus als je nog een verzorgster zoekt in Alphen aan den rijn heb zeker ik interesse
Daar ging ik toen 1x per week naartoe, maar ben ik mee gestopt omdat 20 minuten gewoon te ver is. Niet bereikbaar met openbaar vervoer en mijn mama heeft ook niet altijd tijd om mij te brengen
Suuskeee schreef:Ik ben ook heel lang aan het zoeken geweest vooraleer ik mijn (nu ex-)vp's vond. Kapaza, Marktplaats, Facebook, dagelijks alles lopen rondzoeken... En toen uiteindelijk in een groep op Facebook.
Toch nog 20 minuten rijden, maar dichter vond ik nietDaar ging ik toen 1x per week naartoe, maar ben ik mee gestopt omdat 20 minuten gewoon te ver is. Niet bereikbaar met openbaar vervoer en mijn mama heeft ook niet altijd tijd om mij te brengen
![]()
Sindsdien zoek ik ook niet meer, alhoewel ik af en toe toch nog even op Facebook in die ene groep ga kijken
had er ook helemaal niet aangedacht dat er best Facebook pagina's voor kunnen zijn