Die hele tour word eenenal doping, er komen vast nog meer schande's opzetten. Vorig jaar was het het zelfde liedje. Eerlijk een wedstrijd winnen kan tegenwoordig ook niet meer volgens mij
Kat:wat een leuke foto! Was zeker wel geslaagt als ik dat zo zie.
Dinniej: Fijn dat je nu bij andere mensen zit, dat is niet echt normaal als je als slaven word behandelt! Je betaalt er toch voor en jullie gaan toch ook gewoon vakantie vieren
Hee Kat, vette foto! Mooi dekje ook! Haha Ik herken de omgeving wel op de foto, zie ik daar op de achtergrond Huis ter Duin, dat luxe hotel? Wij gaan vaak wandelen van Katwijk naar Noordwijk
waarom plaats ik net een bericht en is dat niet zichtbaar ? hier ook k*t weer an!
klopt shaar.. dit is katwijk huis ter duin licht er nog wel een stuk achter hoor katwijk is voor ons beide een stuk dichterbij .. dus dan is het makkelijker om op katwijk af te spreken
En ik ben MOE. Gisteravond gingen we om 1 uur ofzo nr t strandje.. Gingen we daar zitten chillen.. Kwam de bewaking .. Moesten ze onze namen etc.. En als t nog een keer gebeurd hebben we een probleeeeem
Werk,... Ik had voor me vakantie m'n rooster gezien, kwam ik terug, is er heel veel veranderd, daar gingen m'n planningen ,... Komt vandaag de bedrijfsleider ja Lianne je moet ff kijken op het rooster voor week 31 (volgende week dus), heeft hij weer bijna alles veranderd. Moet nu volgende week alleen zaterdag 9 uur, de rest alleen avonden. Moet dinsdag t/m zaterdag t/m 21:00,... Kan dus alleen overdag wat doen en 's avonds niet gezellig met vrienden ofzo,... en nu hoorde ik van iemand dat ie waarschijnlijk morgen weer wat zou gaan veranderen,... Wordt er niet goed van,... 5 avonden t/m 21:00,