Maar ik ga GTST kijken, doeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

)
?
), ging dus echt goed!
aan de ene kant begrijp ik wel dat ze ermee zit, maar het is jou keuze en ze mag jou niets verwijten, het is immers ook jou leven! Ik denk/hoop dat ze na een tijdje wel zal bijtrekken, ze moet het ooit toch accepteren?

En toen hadden we een {heel laag} hindernisje neergezet direct vanuit een hoek, en er stond nog een hindernispaal waar je om heen moest
En toen als je niet sprong ga je er alsware voor langs (neem je niet die normale hoek, maar snij je hem zegma af). Alleen saf had zin in springen volgens mij
En ze ging dus achter die paal langs opweg naar de hindernis, maar ik dacht dat ze er voor langs ging..
Dus gingen we bijde een andere kant op en toen lag ik daar voor haar op me rug
Helemaal in een deuk
en saf maar kijken: Wat doe je daar op de grond? 
Heb donderdag met haar oefenspringen
Zin in!
Maar omdat ze drachtig is mag ik niet hoog met haar springen
Ze heeft namelijk last van haar buikje beetje, had ze vorig jaar ook dan heeft ze een periode dat ze heel erg last krijgt van haar buik,, {gaat he veulen snel groeien}

Iemand die wil? Of vragen heeft: _Maggy_ en Henrieke kunnen jullie dan PM'en
Het zijn momenteel nu hun verzorgpony's namelijk
En ze zoeken dus een nieuw iemand voor die lieve shetjes, omdat hun te weinig tijd hebben. 

(1.73) en het is denk ik wel even fietsen .. ik hou het liever binnen een kwartiertje.. maar ja als ik door fiets.. moet het te doen zijn toch
O
.