Ik weet dus nog niet wat ik aan wíl.Kan óf broek met dat shirt óf gewoon de jurk.Zelf vindt ik broek het leukste, wil graag even weten wat jullie vinden p.s. let niet op mijn hoofd op de foto'sOja mijn schoenen;http://img268.imageshack.us/img268/8953/schoenfn6.jpgDús.. wat vinden jullie
vind dat ook het leukste ( erg leuk staan ) met broek maar ik moet nu gaan.. misschien nog tot vanavond Dag,,Dag,,
Hoojik vind ook de broek het leukste,ben ook nog aant kijke wat ik aan ga doen met gala, maar dat is pas aant eind van schooljaar:PZondag buitenrit geweest met mijn vorige verzorgpaardje Lijk op die foto wel totaal niet op meezlf
Leuk Lon !Idd met broek Iris . Voor lül stond je denk niet, alleen ik vind de kleur van de jurk eigenlijk toch niet zo als ik eerlijk mag zijn
Jooo ben ik weer.Ik vind de jurk meer gala-achtig dan de broek Iris, maar ik vind de broek leuker Ik zal even mijn laarzen uploaden
Hmm. Bedankt LianneMarjo'; de broeken zijn hetzelfde hoor De kleur van mijn jurk is in het echt wel veel donkerder..
ben ik weeerrr heel lekker gereden op courage luisterde super zelfs de galop ging (bij mij) goed galop is echt bar bij mij
Tof Ann!Iris, ze komen bij de Van Haren vandaan!En ze waren helemaal niet duur Ik weet het niet meer precies, maar misschien iets van 30/40 eur?