Nou verslagje van vandaag
Was beetje laat daar, dus ik meteen poetsen en opzadelen, nou hehe ik zat erop, begint mevrouw weer te kloten omdat er een auto aan de weg stond, en dat was natuurlijk heel erg eng..
nou paar keer wegspringen maar later wel braaf, ze was echt super gespannen buiten, maar net voordat ik mijn dressuurproef mocht gaan rijden deed ze alles wat ik vroeg!
Nou dressuurproef echt heerlijk gereden, wel een paar bokjes maar daar hebben ze verder niks overgezegd in het protocol..
Nou toen naar buiten, ponyspel, was echt super grappig, eerst balkjes, toen balletjes in de emmer gooien, en toen moesten we over een doek heenlopen... Nou gemma dacht ; Doei, doe het lekker zelf, ze durfde er dus echt niet langs.. Nou toen tussen balken door, vond ze ook eng
En toen slalommen, (in galop
) beetje te snel, toen zaklopen, was kei grappig... enne ja 2e tijd daarvan
Toen springen, het stond op 50 cm, nou ik vol goedemoed het proefje in (Was een bixie proefje) nou eerst sprong ; bats weigering, mevrouw ging er kei hard langs, ik haar op haar flikker gegeven, en toen 2e keer, ging ze er met 4 benen overheen (zo'n hertensprong) nou toen de rest sprong ze wel allemaal, ik had er dus een goed gevoel over, enne de uitslag kon me niet meer boeien..
Toen nog wat geholpen bij het ponyspel, en Patty geholpen bij oipzadlen (nouja geholpen, Nike vastgehouden) En toen nog 2x mee moeten rennen met springen (van die kindjes die net 1 maand rijden ofzo) ik was echt kapot
Er was trouwens nog iemand van Gemma afgevallen (Beest sprong er echt mega hoog overheen, kind had nog nooit op haar gesprongen) en nog iemand 2x van boy ...
Enne ik was uiteindelijk 3e (van de 3) maar dat boeide me dan niet
Had met dressuur 183 punten
Springen 105 (1x weigering)
en Ponyspel 3.15