Hehe, weer bij gaan lezen 
Gisteren nog fftjes zonder zadel op Nike gereden in de 'normale' wei. Ze was echt fris! Eerst echt bijna overal van schrikken en gaan bokken. Ze heeft voor niet echt manen meer waar ik me aan vast kon houden en toen maar steeds me handen op der schouder/hals gezet als ik bijna viel
Laterna ging ut wel goed, ze liep wel wat hard maar teminste ontspannen. En ze liet der rug beter los toen ze wat uitgeraast was. Later nog ff buiten uitgestapt moest ze natuurlijk helemaal schrikken van een vogeltje in een boom(lees: stijgeracties, helemaal snuiven enz. wille omdraaien, dribbelen)
heeft ze ook echt nog nooit gezien
En toen was patty nog naar binnen gegaan en was ut half 12 voordat patty opt fietsje naar huis ging. En dat vond me moeder niet echt leuk. Ik mag niet in het donker fietsen omdat ik een meisje ben
want dan kan er eerder iets gebeuren en blablabla. Maar als we een tijd afspreken wanneer ik thuis ben mag ik wel door het donker zeggen ze. En iedere keer als ik dat probeer is het wel van nee je komt eerder of ik moet me thuis laten brengen of ze komen me halen. En ondertussen moet ik niet bang zijn in het donker. Nou dat word je zo wel als je der niet alleen in mag fietsen.