MarleenvdB schreef:Ik ben net gaan kijken toen ze voor zichzelf reed op een lekker eigenwijze welshpony (even groot als die van mij). Heel leuk meisje en hele aardige moeder! Op die manege hebben ze niet echt de allerbraafste pony's dus ze weet als het ware w3l wat het is als pony's eens echt gek kunnen doen. Wel een voordeel natuurlijk..
Morgen ga ik bij haar in de les kijken als ze op een nog ondeugendere pony rijdt.
De bedoeling is uiteindelijk dat de ruiter/amazone lid wordt bij de ponyclub waar ik les geef en in het bestuur zit. 1x per week krijgt ze dan clubles, mag ze 1x per jaar mee op ponykamp en doen we door het jaar heen nog allerlei andere leuke activiteiten. 'Thuis' zal ze van mij les krijgen.
We hebben er wel al kort over gesproken en ze zal dan wel wat minder op de manege blijven rijden maar zoals bijvoorbeeld de carousselles wil ze wel blijven volgen. Nou dat vind ik niet zo'n probleem. En in de toekomst moeten we ook maar zien hoe het gaat want wie weet vind ze het met mijn pony wel zo leuk dat ze niet eens meer naar de manege wil. Dat weet je natuurlijk nooit.
Voor nu een heel positief gevoel. Morgen nog even afwachten en als dat allemaal nog goed voelt eens afspreken om naar mijn pony te komen kijken
Is het geen optie dat ze met jouw pony naar die manege gaat?