Bonjourr ben ff 5 min opwarmen en daarna knolletje voeren en buiten zetten.. ging dus terug met de bus.. moest een half uur buiten wachten grrrr ijskoud nu dus
Hallooo Ben net terug van Zwolle.. Ier ik heb je niet gezien! Ik dacht wel dat ik je zag maar er kwam geen reactie terug dus je was het toch maar niet volgens mij whaha Het was in ieder geval ongelofelijk saai..
ben ik weer echt te koud beesten maar ff buiten gegooit en beetje stal uitgemest en nu heb ik het koud en ik heb onwijse last van me knie ik ben weer weg :p doegg
He bah regen hier dat wil je niet weten. Wilde nou net vanmiddag een buitenrit gaan maken. Vanavond springles in de binnebak, met Macho me trouwe vriend.
ROMY IK HEB JOU WEL GEEZIEN Jij liep nr buiten en ik liep echt PAL achter je .. Maar het was zo druk en werd aan de kant gebeukt En toen butien kon ik je niet meer vinden. Misschien was ik 't ook wel Room. Af en toe een beetje doof ben ik dus tjaa. Mr jeeetje wat was het druk!
Ik heb echt HEEEL veel bekende gezien in Zwolle. En t was eigenlijk best leuk
Waaarroom zei je niet wat dan Het was zooo saai, zag ook wel veel bekende dat was wel gezellig. Aan het einde waren we zo melig dat we aleen maar stonden teschreeuwen en maf tedoen Het was inderdaad zo druk!
Hahaha, ik had ook een blunder jonge! Ik was maar met een vriendin mee gegaan naar beeldendevorming of zoiets dergelijks. En toen kwam er zo'n hele onverzorgde vent binnen, dus ik zo: "tjonge ook al zo'n helderlicht" Hij keek me vet kwaad aan ik schaamde me kapot Ik ga in ieder geval niet naar deze school toe Ik was aan het schreeuwen naar een vriendin die inplaats van naar beneden, naar boven liep