Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteM schreef:@NesxNas, ik volg je redenering hoor en ongelijk heb je niet. Maar ik begrijp ook waarom sommige eigenaren wel een bijdrage vragen. En een verzorg(st)er die het wel kan betalen, waarom niet? Had ik destijds de financiële mogelijkheden gehad, had ik het waarschijnlijk ook gedaan. Da's uiteindelijk maar een kleine bijdrage in vergelijking met wat je zou moeten betalen voor een eigen paard. Al kijk ik er ondertussen ook een beetje op een andere manier naar. Betalen voor een paard dat nooit de jouwe kan worden? Dat zie ik niet meer zitten, dan spaar ik liever.
Michelle008 schreef:Hmm helaas ben ik ook weer opzoekdat wordt weer fanatiek opzoek naar iets. Zelfs maar een poging gewaagd hier op bokt.
Maar hoe bereik je nou juist de kleinere fokkers? Die juist fanatieke ruiters en ploegers willen hebben?
Iemand tips
maatje987 schreef:he
mag ik me hier ook melden ?
ik ben zelf ook al heel lang opzoek nar een verzorgpaard maar kan helaas niks vinden
het is echt heel moeilijk
ik kan niet rijden en ik ben berijd dit te leren heb ik ook in a mijn advertenties gezet maar het helpt niks helaas![]()