Mij rijden T veluwemeer is vet hoor om doorheen te rijden stukjes.. En t bos ken ik vrij goed.. Heb vaak in dat bos gereden. Oude manege ligt er vlakbij
Ik ben gisteren wéér naar V geweest, en het rijden ging gelukkig weer héél goed.. ik krijg haar voortaan op een volte in galop en dat is héél knap nog niemand gelukt duss... Daarna nog eventjes met Corina naar de bossen gegaan lekker gegalopeert, aldus Richelle, ik op de fiets in het losse zand.. Daarna nog even met Baloena en de andere veulentjes geknuffeld.. het zijn nu 4 merries: * Baloena, vos VivaldixVerona * ..., donkerbruin OrlandoxFabiola * ..., zwart ..xOprah * ..., vos ..xPrinces
Vandaag voort eerst proefje wak moet rijden met wedstrijd gerede met Nike.. een en al stress Keihard wille renne.. hoofd omhoog, rug vastzetten enz. Heb der toen maar iets harder laten gaan en toen kreeg ik ur zover dat ze der rug losliet en der koppie omlaag ging.. al was ze ineens niet meer te sturen en toen besloot Nike dat de rem ook maar kapot moest gaan Heb trouwes ook foto's
Haha ja heh 1 fototje alvast.. Nike richting de middedraf toe let niet op mijn binnenhand. teugels > lang, Nike opvangen + sturen want was op de volte.. en Nike vind soms dat ze maar gewoon keihard rechtdoor moet gaan.
hoi dames! Ik kom even vertellen dat ik dus afgelopen dinsdag verhuisd ben, en nog geen internet heb, dus vandaar dat ik er niet veel ben (eigenlijk helemaal niet). Zit nu bij mijn zuster in A'dam, dus even snel de pc in gebruik genomen! Hoop me snel weer te kunnen melden hier! (sorry dat ik niet kan bijlezen, maar ben hier op bezoek, dus dat gaat ff over)
vandaag niet veel gedaan,, ga vanf even naar madonna,, in onze streek is weer een nieuwe pony gekomen. 1 ,an die handelt een beetje verkoopt en verkoopt.. dit keer is t een shetlander. echt lief, meestal zijn ze 1.50 nu dus een kleintje.. ik verzorg daar vaak beesjes.. en rij.. jammer maar helaas deze keer niet!!