Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Chip

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:12

Echt kort en bondig is mijn tekst niet :o

Qua foto's heb ik gewoon de leukste in mijn ogen uitgezocht, wat knuffelfoto's en wat dressuurfoto's. Heb er verder niet bijstaan of ik op niveau rijdt, maar is mijn mijn ogen wel duidelijk dat dat niet zo is.

http://www.bokt.nl/markt/ad/79575/entho ... delunteren

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:31

Nette advertentie hoor, zou mij zeker aanspreken.

Ik heb het idee dat er bij mij in de buurt helemaal niemand op zoek is.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:37

Lauwttje schreef:
Echt kort en bondig is mijn tekst niet :o

Qua foto's heb ik gewoon de leukste in mijn ogen uitgezocht, wat knuffelfoto's en wat dressuurfoto's. Heb er verder niet bijstaan of ik op niveau rijdt, maar is mijn mijn ogen wel duidelijk dat dat niet zo is.

http://www.bokt.nl/markt/ad/79575/entho ... delunteren

Ik kom even binnenvallen, ik als eigenaar zou bij het stukje: ik verzorg een shetlander, maar mis het rijden. Denken: ah, en dus ga je nu stoppen met de shet (waarvan ik hier lees dat dat dus niet zo is!), dus rijden gaat voor op het paard zelf? Ik heb 'maar' recreatie-paarden en vind het als eigenaar belangrijk dat een bijrijder in de eerste plaats zou komen omdat ze paarden zo leuk vindt, en daarna pas het rijden. Ik zou dat dus ook een beetje in de tekst willen teruglezen.

Nu denken heel veel mensen, die gewoon hun paard graag wat extra getraind zien, daar waarschijnlijk anders over hoor! Het is maar voor mijn situatie persoonlijk, ik heb twee paarden en moest ik iemand zoeken, zou dat zijn om samen buitenritten te maken en te tutten met de paarden, omdat ik niet veeleisend ben tov mijn paarden (totaal ambitieloos :P ) zocht ik dan ook gericht in advertenties waar ik dat gevoel ook bij kreeg, dat het vooral gaat om het dier zelf en daarmee bezig zijn.

Verder een nette advertentie!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:40

Dat stoort mij dus helemaal niet, kan het me wel voorstellen dat ze rijden mist.
Zo zie je maar hoe verschillend iedereen is :D

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:42

justdiesel schreef:
Dat stoort mij dus helemaal niet, kan het me wel voorstellen dat ze rijden mist.

:j Daarom dat ik al schrijf dat dit bij veel mensen niet zo zal zijn! Mijn paarden zijn gewoon een beetje uitvergrote honden, haha, ik vind het rijden heel leuk, maar twee grasmaaiers zou ik met evenveel enthousiasme elke dag gaan verzorgen :)

Pleunie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:44

Hier in Breda lijkt het ook niet al te makkelijk te zijn om een pony/paard te vinden.
Ik heb zelf 3 jaar moeten zoeken, maar heb nu wel een superplekje!
Ik heb nog veel vriendinnen die op zoek zijn...
2 daarvan hadden wat ponytjes gevonden waar ze ook een tijdje heen zijn geweest.
Tot dat de pony's ineens verkocht werden.
1 meisje heeft niet eens afscheid kunnen nemen.
Ze zou ze toch heel graag een keer willen zien. Ze zijn verhuisd naar Utrecht. Waar? Dat weten we niet. In Utrecht ergens. Het waren 2 shetlanders met de naam Britt en Beertje. Er was ook een kleine minihengst bij en een half-ezelsveulentje (hier a.u.b geen commentaar over veulen zat al in de buik voordat ze daa kwamen). Kent iemand ze misschien?
Dat zou helemaal top zijn!

Ze zijn nu natuurlijk ook wel weer op zoek nar een nieuwe pony's.
Dus hierzo in Breda zijn we ook nog opzoek! Geld betalen maakkt niet uit zolang het maar niet te duur is.

ps. de een wil wel geld betalen en de ander niet. ze zoeken denk ik ook allebei apart een pony. ookal zou samen natuurlijk ook geen probleem zijn.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:46

Solleke_Noah schreef:
justdiesel schreef:

:j Daarom dat ik al schrijf dat dit bij veel mensen niet zo zal zijn! Mijn paarden zijn gewoon een beetje uitvergrote honden, haha, ik vind het rijden heel leuk, maar twee grasmaaiers zou ik met evenveel enthousiasme elke dag gaan verzorgen :)

Dat is bij mij ook hoor, al weer lang geleden dat ik zelf gereden heb op die van mij.....
Zal de komende maanden ook wel niet meer gebeuren.
Ik vind het al heel fijn om bij mijn beestjes te zijn!

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:48

Ik wilde er idd ook bij zetten dat ik zeker niet met die shet ga stoppen, maar weet niet hoe ik het moet verwoorden in de advertentie. Hoopte dat het 'niet perse rijden in het begin' wel aangeeft dat ik gewoon de verzorging ook al geweldig vind (waarom verzorg ik anders een shetje hihi)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:13

Aangepast!

Ik kreeg net de opmerking van een vriendin 'Waarom kan je niet alleen rijden?' Komt het over alsof de eigenaar er perse iedere keer bij moet zijn?

De bedoeling is namelijk dat het overkomt dat ik mijn verantwoording ken, en dat ik alleen naar buiten zou gaan als ik iemand mee heb, een vriendin op de fiets of mijn ouders, zolang het maar iemand is met wat verstand van paarden :D

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 07:41

Ook ik ga hier even meelezen... Ben op zoek naar een bijrijder voor mijn 7 jarige topknol <3 Heb inderdaad al een advertentie op marktplaats en bokt, maar krijg veelal reacties van meisjes van een jaar of 12, wat erg moeilijk combineert met een enorme tanker van 1.74m :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:57

ArGieVai schreef:
Ook ik ga hier even meelezen... Ben op zoek naar een bijrijder voor mijn 7 jarige topknol <3 Heb inderdaad al een advertentie op marktplaats en bokt, maar krijg veelal reacties van meisjes van een jaar of 12, wat erg moeilijk combineert met een enorme tanker van 1.74m :')

Nee dat zal niet echt snel gaan lukken.
Ik ben zelf 14 maar zou dat al een hele uitdaging vinden haha.
Eerder toch een wat ouder iemand!

Ik hoop dat je een leuk iemand vind.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:28

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:34

Haal alsjeblieft dat van dat zadel en hoofdstel weg :$ (De gedachte dat iemand lekker met een eigen zadel op mijn paard gaat rijden is not done ;))

En ik kreeg meteen een gedachte aan een kennisje die zo iemand zoekt :') iemand die alles zelf heeft zodat hij het kan lenen en zelf niets hoeft aan te schaffen... Zo'n mensen heb je helaas ook..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:44

Zo beter ?

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:47

Ja! :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:26

Pff jeetje!
Ik heb vanochtend de keuze gemaakt om voor mijn ruin een bijrijder te vinden. In dit topic is te lezen dat dat zo gemakkelijk nog niet is! :D

Ik ben nog aan het doorlezen... hoe dan ook.. Ik voeg in!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:31

Bij mij komt woensdag de eerste potentiele bijrijder een ritje maken op Wolder, ik ben heel benieuwd!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:36

Giolli, heb je weleens meegeschreven in het Liemers topic? Heb het idee dat ik je ergens van 'ken' nl? En waar achterhoek? Zelf rijd ik twee paarden in Didam...

Spannend Nessie, hoop dat je er een goed gevoel bij hebt/krijgt!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:55

Marocje schreef:
Giolli, heb je weleens meegeschreven in het Liemers topic? Heb het idee dat ik je ergens van 'ken' nl? En waar achterhoek? Zelf rijd ik twee paarden in Didam...

Spannend Nessie, hoop dat je er een goed gevoel bij hebt/krijgt!

Westendorp.. (Tussen [plaats] en varsseveld)
Ik zou het zo snel even niet weten..

Heb deze advertentie gemaakt;

http://www.bokt.nl/markt/ad/80021/lieve ... -bijrijder

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:01

@ lionx vind het zelf een goede advertentie, jammer dat je niet in de buurt woont, voor mijn kleine pony zouden wedstrijdjes best leuk zijn :')

Bij mij zijn inmiddels 3 mensen langs geweest, 1 had zelf geen klik, 1 was toch te jong, en 1 komt nog een keer terug want de bak was te blubber om te rijden...

Dit is overigens mijn advertentie, als iemand nog tips heeft? : http://www.bokt.nl/markt/ad/65970/leuke ... oor-z-ruin

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:09

Oke, dan ken ik je dus ook niet van stal. Maar goede advertentie Gioli, duidelijk. Hoop dat je snel reacties krijgt!

Vond jouw advertentie ook duidelijk ArGieVai, maar misschien wordt de laatste dus nog wat?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:16

Ja maar op zich wel een grote misschien, ben nog niet helemaal zeker of ik het tot nu toe wel zo leuk vond, moeilijk is dat!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:27

http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... 824-i.html mocht iemand nog iets zoeken in de buurt van pijnacker!

Na vele pogingen ga ik er toch nog 1 wagen om een leuke verzorgster te vinden. Ik ga binnenkort samen wonen, heb een drukke baan en ook nog een hond die aandacht wilt dus een bijrijdster zou toch wel erg fijn zijn.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:35

Pijnacker is net iets te ver voor het mooie ;) & wordt volgende maand pas 15 :)
Woon in waddinxveen!
Laatst bijgewerkt door dancer_ op 08-10-12 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:36

Jammer!