Nu al de 2e keer dat ik een leuk aanbod krijg, maar het te ver is

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joann123 schreef:vandaag
eerst vandaag was ik heel boos ik heb bijna al een maand afspraak met iemand zegt zij sorry ik ga een ouder iemand zoeken
dus ik herinderde meeen berichtje die ik had gehad toen vond ik het te duur maar als ik stop. met les op de manege en dan daar doe want je krijgt een keer per week les dan is het 5 euro keer dan normaal het bedrag per maand maar ik mag nog 6x per week vrijrijden en dat is bij mijn manege geen eens een keer
ga donderdag kijken wish me luck
Zoek schreef:Je hoeft geen uitleg te geven vind ik, ik heb twee paarden en maak er tijd voor, na mijn werk ga ik naar de paarden en ben er na 19.30 uur en ga naar huis na 22.30 uur. Ik vind het ook gewoon eens fijn om een vrije avond te hebben en daarom zoek ik een verzorgster. Met vakantie of ziekte is het ook erg prettig als je weet dat er iemand komt en je paarden niet alleen staan. En ook ik vind het leuk om ook eens samen met de verzorgster naar de paarden te gaan, samen dingen doen is veel leuker dan alleen! Je hoeft dus niet altijd een verzorgster te zoeken omdat je geen tijd zou hebben! en al heb je geen tijd maar je wil wel graag een paard is het de keuze van de eigenaar!
esmee_2001 schreef:Ok
Het is ook wel raar dat alsniemand een paard pas edn half jaar heeft en een verzorger zoekt omdat hij geen tijd heeft
Maar ik zoekmer gewoon een voor de gezelligeid