Haha ag je moet maar zo denken iedereen moet het leren. Dus als je daalijk achter de kassa zit je niet oplaten jagen. Want dan gaan ze maar naar een andere. We kunnen jammer genoeg niet heksen.
Ik leef ook weer. Hoef alleen dinsdagochtend even naar school voor evaluatie, rest van de week vrij, en dan de week erna STAGEEE *zin in* Oeeh en dinsdag ga ik met een vriendin mee naar een Friezenstoeterij waar ze de paarden rijd, mag ik ook ff hobbelen
@Spikkelfire Ow dat is wel gaaf een friezen stoeterij. Een vriendin van mij had haar paard bij een friezen fokker staan whoo stonde ook mooie tusse man hengste om van te kwijlen. Maar die man gooie ze alleen maar los en werden alleen maar gebruikt voor de fok. Beesten hadde ook echt geen manieren.
ik heb ook nog nooit op een fries gereden Maar het lijkt me zo lekker zitten
Zit het ook. Maar wel heel anders als je een pony gewent ben. Zo ie zo zit je een stuk breder en een fries naja kan het niet uitleggen. Maar het is ook zoo verschillend de ene geeft weer hoog op de ander weer niet. Maar het rijd zeker niet verkeerd.
Ook al zit ik toch wel liever op een kwpn. Maar dat is gewoon ieder zijn eigen mening ligt er maar net aan wat je lekker vind rijden wat je gewent ben en waar je van houd.
Tja vannacht wel, nu valt het idd wel mee, wel een beetje gesneeuwd maar ik had al afgezegd.. en ik had ook niet zo heel veel zin, ik was zooo moe vanochtend
Normaal ga ik op de zaterdag nooit naar Vesra maar ik ga nu met Xenia mee (Eigenaar + Beste vriendin) En paar mensen van stal zouden gaan springen en ik wou ook, dus zei Xenia ga mee dan. Dus wij gaan omstebeurd springen, en ik ga natuurlijk eventjes foto's maken denk ik
En daarna ga ik naar Amarat en Tara En Na amarat en tara ga ik thuis eten. Dan ga ik weer naar Xenia haar huis daar blijf ik slapen. Morgen weer mee naar vesra En dan daarna gaat ze met mij mee naar Snorkelen (en ze gaat meedoen). En dat was me weekend
Heb vandaag mn CRB (touwhalster) binnen, van bokker ma_rie_tje overgekocht Ga hem maandag wss testen. Straks naar vriendin en blijf 2 dagen daar slapen om carnaval te vieren
Vanochtend met Viane even in de bak gereden, maar door wat omstandigheden was ze nog al gespannen toen we aankwamen en een beetje stijf. Dus beetje rustig aangedaan en veel gestapt. Stijfheid was uiteindelijk wel weer zo goed als weg..
Zou nog mee gaan naar Wis, maar dat mocht niet van mams.. Dus was niet erg blij.. ..