Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Erin

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:53

Even een update over mijn zoektocht! Ik heb contact gehad met een meisje, maar haar pony bleek ontiegelijk irritant te zijn (dus ook de reden dat zij er niks mee doet, ze krijgt m namelijk ook niet verkocht).
Nu is er bij mijn moeder op stal iemand die waarschijnlijk een bijrijdster gaat zoeken, als ze de knoop doorgehakt heeft neem ik zeker even contact met haar op :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 22:18

Mijn zoektocht maakt ook vorderingen, volgende week, als het goed is, kennismaken :D
Merk wel dat mijn leeftijd meer meezit. Ik ben 17, en als iets echt is wat ik zoek, wil ik ook nog wel eens op 18+ reageren, hoewel ik dit niet vaak doe.

demymarley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:49

hey,
weet iemand miss iets in de buurt van maastricht?
ben nu ook al zeker 2 jaar op zoek :(

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:15

Erin_xx schreef:
Even een update over mijn zoektocht! Ik heb contact gehad met een meisje, maar haar pony bleek ontiegelijk irritant te zijn (dus ook de reden dat zij er niks mee doet, ze krijgt m namelijk ook niet verkocht).
Nu is er bij mijn moeder op stal iemand die waarschijnlijk een bijrijdster gaat zoeken, als ze de knoop doorgehakt heeft neem ik zeker even contact met haar op :)

Bijzondere omschrijving...

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:35

Wat zouden jullie in een mailtje zetten? Ik zag een advertentie van een leuke pony, maar ik weet niet wat ik moet mailen. Ik zat te denken aan leeftijd, ervaring, maar wat kan ik er nog meer in zetten?

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:51

Wat je zoekt in een verzorgpony. Dus niet eisen, maar meer dat je hoopt dat jullie verwachtingen op elkaar aansluiten.
Als zij een wedstrijdruiter zoeken en jij recreatie is dat niet passend en zo kun je schriftelijk wel meer overeenkomsten en tegenstrijdigheden vinden waardoor de eigenaar een gevoel kan krijgen van hoe je in elkaar zit als het om je paarden hobby aan gaat.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:33

Heb contact met iemand gehad, was allemaal superleuk enzo maar nu reageert ze opeens niet meer.. Ik vind dat echt super jammer, waarom ga je dan mailtjes terug sturen vanaf het begin? ;(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:51

Ik stel in een mailtje mezelf altijd voor, vertel mijn ervaring en wat ik zoek(een leuke pony om een band mee op te bouwen en mee te werken onder het zadel of op de grond). Daarnaast vraag ik meestal ook naar de pony zelf.

Ik ga zondag bij een Haflinger kijken :D

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:13

Ik heb nu een verzorgpony met een eigenaresse waarmee ik in m'n handjes mag klappen! Zo fijn persoon! Veel vrijheid, vertrouwt mij blind en neemt veel suggesties aan.
Ik daarentegen kom op afgesproken dagen, voel me verantwoordelijk, doe de zaken die zijn afgesproken en les met het paard.

Maar nu ga ik waarschijnlijk in de toekomst verhuizen. Waardoor het meer dan 2 uur reizen word en de vraag is of dat haalbaar is. Omdat ik zo fijne eigenaresse heb, ben ik bang dat ik totaal geen klik heb met de volgende eigenaresse. Dus na zoveel jaren of te stoppen in de paardenwereld of mijn eugen paard te kopen. Een hele lastige keuze!

Isax14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 17:53

Ik zoek al een tijdje een verzorgpony weet iemand iets omgeving Delft, ypenburg, den haagmof den Hoorn??

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 19:30

Isax14 schreef:
Ik zoek al een tijdje een verzorgpony weet iemand iets omgeving Delft, ypenburg, den haagmof den Hoorn??

Er staan hier in de buurt verschillende dingen op marktplaats :) (ik zoek dezelfde regio).

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 02:56

Tips zijn inderdaad al een beetje gegeven, jezelf voorstellen etc.

maar wat ikzelf namelijk erg belangrijk vind is dat er in een e-mail/ sms, etc geen SMS-taal gebruikt wordt.
Bijvoorbeeld "me" is GEEN bezittelijk vnw. Ik zelf persoonlijk knap erop af.
Het hoeft, weet ik ook wel, niets over de persoon te zeggen maar het komt op mij erg dommige over.
Spelling is erg belangrijk. Als je het zo graag wil, haal er even een spellingscontrole overheen

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 09:34

Hoihoi! Ik ga dit weekend kijken bij een mogelijke bijrijdpony! :D
Eigenaresse vindt een klik met de pony echt het belangrijkste, dus als die klik er is wordt het wel wat denk ik. Ik ken de pony al, en ik vind hem in ieder geval leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 10:25

Hier is de zoektocht helaas nog geen succes. Bij de advertenties staan er geen advertenties voor een bijrijdpaard. En kennissen/vriendinnen weten helaas ook nog niks. Maar ik hoop dat ik aan mijn zoektocht snel een einde kan maken :)

Tjitse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:11

hallo allemaal
ik ben ellen en ik zoek al bijna 2 jaar een verzorg pony
in de omgeving van harderwijk
weet iemand iets ??

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:30

Volgensmij heb je dit nu al 5 x gevraagt...
Als iemand iets weet zeiden ze het vast eerder wel

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:15

Starlight moet misschien worden ingeslapen of verkocht... |(
Kleine kans dat hij het overleeft maar dit had hij 1,5 jaar geleden ook dus ik weet zeker dat het nu ook goed komt!

En zo niet liever in laten slapen dan dat mijn mannetje pijn heeft

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 01:14

Vond ik maar een bijrijder, haha :')
Ik had niet gedacht dat er zó weinig mensen zouden zijn die gratis wilden pony rijden op een leuke, maar moeilijke pony.

Vroeger had ik ook nooit moeite met het vinden van verzorgpony's, maar misschien ligt het aan de buurt.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 08:05

ZoZenn schreef:
Vond ik maar een bijrijder, haha :')
Ik had niet gedacht dat er zó weinig mensen zouden zijn die gratis wilden pony rijden op een leuke, maar moeilijke pony.

Vroeger had ik ook nooit moeite met het vinden van verzorgpony's, maar misschien ligt het aan de buurt.

Dat zou kunnen. Als je in een rijke buurt woont, waar iedereen die een pony wil er eentje heeft, is het inderdaad lastig :')

Ik woon in een buurt met redelijk veel paarden, maar ook heeeeeeeel veel mensen die een verzorgpony zoeken. :')

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:59

Dat niet eens, de manege's hier (stuk of 4) hebben allemaal genoeg lesklanten die op de manegepony's rijden. Ik krijg wel regelmatig mailtje van mensen die 1 of 2 keer per week willen rijden, maar dat is gewoon veel te weinig. Dan hoeft het voor mijn part net zo goed niet.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:06

Ik heb een verzorgpony gevonden!
Een leuke Haflingermerrie waarmee ik lekker mag tutten en grondweken :D.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:56

Nicee!

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:58

Ik heb de neiging om het maar op te geven.. er is echt niks te vinden hier in de buurt :( Er was een hele leuke pony en ik ging bijna komen kijken, maar toen haakte de eigenaresse af. Vind het enorm jammer, leuk mij zo leuk. Dat was de enige pony die ik in ruim 2 jaar tijd voorbij heb zien komen als potentieel bijrijdpaard :(

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:00

@KirstenHorse welke regio zoek je?

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:04

je hebt pb