Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:Lessen is altijd hard werken...
_PatriciaH schreef:Lessen is niet altijd hard werken, ligt er maar net aan welke instructrice je hebt en wat je doelen zijn!
Anke schreef:_PatriciaH schreef:Lessen is niet altijd hard werken, ligt er maar net aan welke instructrice je hebt en wat je doelen zijn!
Als je niet hard hoeft te werken tijdens een les....vraag ik me af waar je dan voor betaald?
Mijn inziens wil je als je les hebt, toch optimaal werken aan jouw doelen en vooruit komen![]()
Als ik een fijne les heb, ben ik lekker uitgeput (en heb ook gezweet van het harde werken aan mezelf)
Anke schreef:Susannah92 schreef:Ik had net de eigenaresse aan de telefoon en die was zo laaiend enthousiast over mij; dat geeft ook wel weer hoop
Blijf het maar weer even aankijken.
Ik zou wel eerlijk jouw twijfels nu al uitspreken,
zeker als de eigenaresse zo enthousiast is
_PatriciaH schreef:Als je mijn post daarna leest snap je misschien hoe ik het bedoel
Susannah92 schreef:Ik ga morgen samen met haar naar de pony, heb ook aan de telefoon al gezegd dat ik de klik nog niet helemaal voel, en dan begreep ze ook wel, maar ze hoopt heel erg dat die nog komt (en ik ook, want de pony is echt een droppie)
Ik zit nu in een proefmaandje, dus moet van mezelf voor december een beslissing gemaakt hebben