Maar had het ook helemaal gehad hoor! En heel dat zoekproces ingaan... Vreemde mensen is altijd maar afwachten, via via is altijd van die vriendjespolitiek en mjah

Klikte meteen goed, vertrouwen is er

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sophie_Elsje schreef:Ik heb de advertentie aangepast trouwens, wat vinden jullie er nu van ?![]()
Tips wordt er gewaardeerd hoor !
Sophie_Elsje schreef:Ik heb al behoorlijk wat verschillende bijrijdpaarden gehad voor het zover was dat er een eigen paard kwam maar ik snap wat je bedoeld !
Mensen hoeven mij ook niet te betalen voor het rijden van hun paard hoor, ben het totaal met je eens dat ik niet op een dergelijk niveau zit om dat te kunnen verlangen maar dat is ook zeker de insteek niet.
Het is bedoeld als een samenwerking waarin ik iemand kan helpen door zijn paard te verzorgen en te trainen en de eigenaar als die bijvoorbeeld minvder tijd heeft weet dat het paard in goede handen is.
Ik zou eerst beginnen op een handelsstal in de buurt maar de manier van werken met de paarden en de omgang daar was niet mijn ding.
Edit: link van de nieuwe advertentie, hoop dat het zo nog wat beter is overgekomen en dat het duidelijker is wat mijn insteek is
http://www.bokt.nl/markt/ad/346492/erva ... te-trainen
Mbeekhuizen schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/340097/verz ... omg-renkum
Vinden jullie mijn advertentie goed of niet goed? Het is interdaat moeilijk om verzorgpony/paard te zoeken
Citaat:Hallo,
Mijn naam is Michelle Beekhuizen en ik ben opzoek naar een verzorgpony in de omgeving van Renkum, Wageningen en Heelsum, wat ik graag zou willen is met hem/haar poetsen, rijdenIk ben bereid geen vergoeding te geven,want ik heb niet zoveel geld uitgeven. Maar in ruil wel te helpen met alle dagelijkse klusjes etc.Ik kan helaas geen bijdrage betalen, maar ik ben wel bereid om te helpen met alle dagelijkse klusjes
In overleg kan ik 2 of 3 dagen per week komen, hieronder mijn gegevens.
Naam: Michelle Bekhuizen
Leeftijd: 17 jaar (07-11-1997)
Gewicht: 50 kg ongeveer
Lengte: 1.60 lang ongeveer
Manege-ervaring: 4,5 jaar
Serieuze-ervaring: 0 jaar Serieuze ervaring, wat bedoel je precies, heb je op de manege niet goed leren rijden?
Wedstrijd-ervaring: Niet veel (springen: 20, 30, 40 en 50 cm hoog)Eisen:
Minimale hoogte: E-pony
In de buurt van: Renkum, Wageningen en Heelsum
Mogelijkheden: Buiten kunnen rijden, springen, dressuur, recreatief
Ik zoek een E-pony of paard waar ik op mag rijden. Ik zou graag buiten willen rijden, dressuur rijden en springen. Ik zoek een paard in de buurt van Renkum, Wageningen of Heelsum.Ik ben bereid een maand o.i.d. een proeftijd te ondergaan om te kijken of het klikt.
Voor meer informatie kunt u e-mailen naar michellebeekhuizen97@gmail.com
Misschien kan je nog wat meer vertellen over hoe je rijdt, wat voor soort paard je zoekt, dat soort dingen
Groetjes, Michelle Beekhuizen