Hallo,
Mijn naam is Michelle Beekhuizen en ik ben opzoek naar een verzorgpony in de omgeving van Renkum, Wageningen en Heelsum, wat ik graag zou willen is met hem/haar poetsen, rijden
Ik ben bereid geen vergoeding te geven,want ik heb niet zoveel geld uitgeven. Maar in ruil wel te helpen met alle dagelijkse klusjes etc. Ik kan helaas geen bijdrage betalen, maar ik ben wel bereid om te helpen met alle dagelijkse klusjesIn overleg kan ik 2 of 3 dagen per week komen, hieronder mijn gegevens.
Naam: Michelle Bekhuizen
Leeftijd: 17 jaar (07-11-1997)
Gewicht: 50 kg ongeveer
Lengte: 1.60 lang ongeveer
Manege-ervaring: 4,5 jaar
Serieuze-ervaring: 0 jaar
Serieuze ervaring, wat bedoel je precies, heb je op de manege niet goed leren rijden?Wedstrijd-ervaring: Niet veel (springen: 20, 30, 40 en 50 cm hoog)
Eisen:
Minimale hoogte: E-pony
In de buurt van: Renkum, Wageningen en Heelsum
Mogelijkheden: Buiten kunnen rijden, springen, dressuur, recreatiefIk zoek een E-pony of paard waar ik op mag rijden. Ik zou graag buiten willen rijden, dressuur rijden en springen. Ik zoek een paard in de buurt van Renkum, Wageningen of Heelsum.Ik ben bereid een maand o.i.d. een proeftijd te ondergaan om te kijken of het klikt.Voor meer informatie kunt u e-mailen naar
michellebeekhuizen97@gmail.comMisschien kan je nog wat meer vertellen over hoe je rijdt, wat voor soort paard je zoekt, dat soort dingen 
Groetjes, Michelle Beekhuizen