Mies is eigenlijk niet zo blij Vanochtend werd ik gebeld door de eigenaar van mn verzorgpaarden, met de mededeling dat ze of een verzorgster voor winona zoekt of haar gaat verkopen Ik wist toen niet meer wat ikmoest zeggen en de tranen bleven maar komen, dus heb ik haar mn moeder maar gegeven,.. ik was er gewoon helemaal van overstuur Nu mag ik wendie nog wel doen,.. en afentoe winona,.. maar als ze geen andere verzorgster kan vinden dan wordr ze verkocht
Ik ben nu eigenlijk weer een beetje op zoek naar iets anders maar eigenlijk wil ik hun ook niet achter laten,.. want vind het onwijs lieve beesten alleen heb al zoveel met winona mee gemaakt in nog niet eens een jaar dat dat de vertrouwens band behoorlijk beschadigt heeft,.. ik weer eerlijk gezegt ff niet meer wat ik nu moet gaan doen,..
het leeeefftttt was leuk bij courage we zouden gaan rijden, maar de stal was toch té vies, dus hebben we hem maar gewoon uitmest, toen hadden we geen tijd meer voor rijden, ik moest namelijk 12 uur thuis zijn, want moest half 1 bij de fysio zijn.. dus toen hebben we hem maar even losgegooid hij heeft trouwens zijn halster gemolt stom paardje, toen maar even een andere omgedaan maar het was wel leuk
ik ben trouwens eindelijk klaar bij de fysio hoef niet meer terug te komen ben eindelijk weer soepel haha, nu maar hopen dat het zo blijft
Gister trouwens "filmavond" gehouden, bij vrienden in alphen. vriendin en ik werden zelfs helemaal opgehaald met de auto door dave, die avond was bij een vriend van dave, die vriend is 21.. en vind mn vriendin leuk, zij vind hem wel aardig enzo, maar ze is 15.. heeft ze gelukkig wel door, had ze dus deze avond tegen hem gezegt, hij was de hele avond stil.. was wel zielig, maar beter dan dat ze hem aan het lijntje houd.. we hebben uiteindelijk maar 1 film gekeken, en gingen toen buiten zitten. nog wat leuke dingen gedaan waardoor vriendin, ik en dave lachkick kregen.. tja , dat krijg je ervan maarja was wel gezellige avond
Hallo, mies das inderdaad niet leuk ik hoop voor je dat ze blijven kan en niet verkocht wordt. *zit nu bij vriendin* Ann haha welke film hadden jullie gezien dan ? begrijp dus dat het wel gezellig was
stom mies, waarom zoekt ze een andere verzorgster dan ?
Omdat ik niet meer zo vaak kan, en omdat de klik met winona en mij met rijden gewoon beetje weg is, en mijn vertrouwen in haar met rijden is eigenlijk ook niet helemaal geweldig meer,.. maar als we niet rijden dan is ze onwijs lief en dan zijn we egt ja hoe zeg je dat,.. dan gaat het altijd goed,.. maar omdat ze nog jong is zoekt ze nu dus iemand die haar nog kan gaan berijden,..