Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:Als iemand komt proefrijden, wat verwachten jullie dan? Ik heb al sinds december/januari niet meer gereden en zondag ga ik proefrijden... ik ben niet iemand van 'geen gelul, trek maar in de krul'. Wat vinden jullie fijn wat een eventuele nieuwe bijrijder laat zien?
Mistic schreef:Misschien een tipje voor de eigenare die een bijrijdster zoeken.
Bij mijn huidige bijrijdpaard heb ik bij het proefrijden les gehad. Ik kreeg zo gelijk mee hoe het paard altijd wordt gereden.
Je zou bijvoorbeeld eerst een keer kunnen afspreken zonder rijden om te zien of het als persoon klikt en bij de volgende afspraak een les bij eigen instructrice.
Je kan daarna ook nog met je instructrice overleggen of de combi wat is.
myk_en_shant schreef:Les nemen vind ik helemaal geen onredelijke eis, ik heb die namelijk ook. Maar mensen willen weer voor een duppie op de eerste rang zitten.
Ik vraag zelfs twee keer per maand les afnemen, mijn paarden zijn mijn lespaarden en ik zit echt niet te wachten op verpeste lespaarden.
Krijg tot nu toe iedere keer te horen, ja maar dat kan ik niet betalen. Eeuhh van 16 jaar tot 19 jaar is het 44 euro per maand vanaf 20 jaar 54 euro per maand. Een avondje stappen is vaak duurder.
Tja dat heet prioriteiten stellen.