Tjah, die 20 euro maakt me dan ook niet zoveel uit . Maar welke kleur ga je dan nemen ?
Mij maakt het wel uit, aangezien ik eigenlijk nooit boven de 20 euro per maand bel en sms. Dus dan zou ik elke maand 25 euro moeten betalen voor iets wat ik helemaal niet uitgeef... Maar ik ga niet die gekke kleuren nemen in ieder geval, ik neem gewoon de zwarte of de witte
Sorry Brig! Goedenmiddag btw . Ah.. wat gaaf Shaar! Me pa en ik hebben het de laatste weken ook nog over Australië, een oom en tante van hem wonen daar en me pa en ik zouden misschien een keer heen gaan, maar dit is helemaal gaaf!!
Hey nou vandaag is het slechte dat ik ooit heb gehad :S moest dus naar stage, maar dat had ik ff uigesteld omdat ik 2 keer had gekotst en nog ontzettend misselijk was kom ik daar aan half 11 oid begin met vegen, en na 10 min kwam alles er alweer uit dus mn moeder maar ff gebeld, en toen ff een tijd in mn nest gelegen hopelijk gaat het morgen beter..
hoi, ook ik be nu aan het hyves geslagen. Blijkbaar had ik 2 jaar geleden al een account aangemaakt maar noiot wat mee gedaan. Na veel aandringen van een collega van stage toch maar weer iets aanmijn hyves gedaan.
Arme jij Ann Ik ben er weer. Moest vanochtend 1e uur naar school, weetikveel. Heb nu ineens 4 uur per week frans ipv 3. Stomee pieeeeep lijers. Had btw 6½op wiskune rep die 18x meetelt.. Vet beeeter.. Oh en we hebben een nieuw iemand in onze mentorklas. De enigste met profiel NG. Meisje uit turkmedistan (of zoiets ) heeft daar highschool gedaan dus spreekt vloeiend engels. woont sinds 7 maanden in NL, heeft in tilburg op t ROC nl geleerd en komt nu bij ons in de klas.. ze spreekt nog niet zo heeel goed nl, maar voor de tijd dat ze in NL is wel! Maja. heb vet weinig vakken met der, ander profiel en zij volgt geen frans en duits, dus heb alleen lo, engels en nl samen met haar