ik ben zo pist!!!! 
dit kreeg ik van de eigenaar van hans:
hoi marjolein dit mailtje kreeg ik van laura
hallo met laura.
ik mag me er eigenlijk niet veder mee bemoeien maar..: vind u het niet een beetje te veel om 3 verzorgertjes op 1 dag te hebben voor 1 pony dan heb ik het over marjolein en haar vriendinnen..
hans is de gehele tijd gestrest.. ze soms scheeuwen die 2 vriendinnnen naar hans en soms slaan ze hem met hun halstertouw!
ze ruimen niks op! ze laten alles liggen kwa gemorste poep en nat stro..en ze voeren al om kwart voor 4...als wij dan om 5 uur voeren heeft hans niks meer dat is banketstaaf voor hans!....neem ik aan...
mevrouw druijf en ik vinden dit ziellig voor hans, al die drukke meiden om hans heen schreewend s0ms slaan als ie maar een klein dingetje verkeerd doet...
en ze zijn vedder gewoon heel druk gebruiken vaak de borstels van polly en didor!...
we zijn het zat dat hans zo gemeen behandeld wordt door die 3 meiden....
veder heb ik niks te zeggen maar als er wat gebeurd of so dan seg ik het u want ik ben nu ook op stal te vinden weer de maandag woensdag en vrijdag..
let op wie u hans laat verzorgen....groetjes laura jose en mevrouw druijf
.......
ik ben echt pist op dat wijf ik had gewoon 2 vriendinnen mee weet je wel EN IK HEB HANS HELEMAAL NIE GESLAGEN
en me vriendinnen ook niet! Slaat gewoon echt nergens op ..! Ik gebruik gewoon alles van hans ruim netjes alles op enzo kheb nog extra lang gewandeld dan 10 minuten ben echt pist op dat wijf!!!
sorry dat ik het op jullie afreageer