Leuke foto's en filmpje trouwes Ier

Mare,, hoezow direct elastiek eraan hangen?

Jammer dat de eigenaar dat niet wil! (wille die bij mariska en nike ook nooit..) hoop dat ut weer snel goedkomt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Ik ben er weer..
Ik kan alleen dit zeggen;;
Dacht je echte vrienden te hebben..
Blijkt het maar weer van niet..
Pattypaard schreef:Vandaag gereden op de manege.. moest weer op Dita![]()
![]()
Ging wel goed vond ik, op het begin nietNiet reageren op me been, door me binnebeen heen vallen, enz. En toen moest ik haar even duidelijk maken dat ze dat wel moest doen
En toen ging ut goed
Lesgever steeds zo van jaa zo is het goed! Goedzow!! Zo loopt ze heel netjes!! Zo doorgaan! hiih
![]()
Maargoed, eerst wouw ze ook steeds niet de hoeken in en wendingen niet goed maken ook al gaf ik wel de goede hulpen. En steeds ging ze beter luisteren. Behalve met de middedrafToen wou ze un ontplof actie laten zien,, al is ur dat toen niet gelukt.
En toen schrok een pony, van een andere pony, en weer een andere pony schrok van dat gebeuren en ging iets doen(niet gezien wat) toen hoorde ik plof ent meisje was van die pony gevallen..alleen weet ik niet precies hoe dat is gedaan want Dita vond dat ze nu haar ontplof actie toch maar moest doen..en toen vloog ze hoog bokkend de lucht in. En toen op de een of andere manier is het zadel tege me rug aangekome.. en dat deed pijn(zat niet erg achterover zeiden de andere en Dita bokte blijkbaar zo erg hoog
)
En dat was grappig![]()
![]()
Sry, wouw eff un verhaaltje typen![]()
Pattypaard schreef:haha ut veulen(lijkt me teminste..)
leuk die veulentjes!