Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myrkur schreef:Ik had een paar weken geleden een bericht gestuurd naar iemand via marktplaats. Toen ik na een week geen antwoord had, heb ik nog een mailtje gestuurd ondat ik dacht dat ze de andere mischien niet had ontvangen. Toen keek ik net op facebook en zag ik dat een meisje die pony gaat verzorgen. Maar ze heeft mij niet geantwoord dat ze al een verzorgster heeft. Ik vind het best vervelend als mensen niet antwoorden, ookal hebben ze al iemand gevonden, vind ik het fijn om te weten. Anders zit ik de hele tijd te wachten op een mailtje dat ik niet krijg...
Golden_Angel schreef:nathalie2000 schreef:
ehm nja het is nog anders...
zegmaar dat ik zondag ben lastiggevallen door iemand (doormiddel van mijn advertentie op bokt waar toen een nummer bij stond) die ehm nja zich voorstelde paard had voor me etc
en toen kwamen er ehm,, ja seksuele vragen
ik heb hiervan inmiddels ook melding gedaan op bokt dat er dus iemand rondloopt hier op bokt die minderjarige meisjes lastigvalt paarden beloofd en seks in return wil.. ook heb ik maandag direct aangifte gedaan.
dus ik heb deze man net opgebeld met mama ernaast en zijn stem en accent zijn zegmaar het zelfde.... dus ehm.. in plaats van terugbellen ga ik denk ik even politie bellen.. dat lijkt me slimmer...
en mijn nummer maar even verwijderd...
Deetjeeuh schreef:Ah super fijn dat het zo goed gaat met hem!Moet nog steeds wennen aan die naam...
Fijn dat jullie alles zo rustig aan doen.. Voelt hij zich goed op zijn plek?