Ik ook niet allebij overleden had een Rottweiler al van af dat ik baby was. Daarna een Bullmastif alleen die was niet zo lief voor andere die is verder opgeleid door martin gaus hij is ook op tv geweest. Heb nu een lahaza apso ofzo makkelijker gezegt: poedersuiker likker. En vind hem vet stom.
@Ier Nou ik vind ze wel mooi gelukt hoor zal ik eens voor de grap een paard tekenen. Dan kom je ook niet meer bij.
@Romytjuuh Ow dat is niet zo leuk nee. Maar aan de andere kant net wat je zegt nu kan je der zelf lekker trainen. Succes met paintballe volgens mij doet dat vet veel pijn teminste heb ik me wel eens laten vertelle... Ik ben trouwens Melissa want volgens mij kende wij elkaar nog niet.
lis: ik had het eerst een maand met m . toen had ik t uitgemaakt omdat ik m niet vertrouwde. maar hij bleef aandringen en ik vond m nog wel leuk en everything. en had vorge week gezegt: als jij normaal eerlijk tegen me bent vergeten we dat ik het toen heb uitgemaakt. nouja oke. en een week later gaat meneer vreemt en liegt hij geweldig!