ik heb ze nog in een topci staan dat is makkelijker : viewtopic.php?f=10&t=715220&hilit= en dan nog een mooie foto van hem en: met jacht laatste: ik ben er alleen niet zo groot op ... hij is bijna 1.80 .. maar ik ben 1.73
als je m ziet lopen .. dus geen foto's of wat heeft hij echt een super mooie uitstraling.. hij toont ook groot dus hij ziet er echt eng uit af en toe liep van de week zo'n klein meisje in stal en ik was ff met m bezig op de poetsplaats was het zo : Durf jij met ZO'N GROOT paard te staan en echt zo'n ontzettend verbaast en lief snoetje echt uber lief
Jep, die heb ik . Jaa, mij bevalt ie eigenlijk wel goed . Alleen met het smsen zit je de 1e week best wel ff te zoeken. Vind het een heel fijn ding, kan vrijwel alles ermee doen en is best gebruiksvriendelijk, zelfs voor mij . Verder kan ik er denk ik nog weinig over zeggen, heb m ook pas 2 weekjes, maar een vriendin heeft hem al 2 maanden, maar zitten wel al flinke krassen op t beeldscherm bij haar.
Indedaad die dunne, met maar 2 knoppen naast elkaar in plaats van 3 Maar Li, het is denk ik maar net hoe je ermee omgaat... Want ik heb nu een telefoon met een groot scherm die niet 'beschermd' wordt zegmaar, ik heb zo'n schuifding. Ik heb die telefoon nu 2 jaar en ik stop hem altijd en overal in mijn jaszak, tussen mijn sleutels en andere rommel, en er zit nog geen enkele kras op
Haha, jaa, dat is idd eigenlijk wel overal zo mee . Maar ik ben er iig tevreden over . Maar welk abbo ga je dan nemen , als je hem neemt? Heb nu Hi 25, 2 jaar, dan is ie gratis
Ok. Waarschijnlijk heb ik al iemand die mijn oude wil kopen, dus dat komt mooi uit. Maar ik denk dat ik dan gewoon de Hi 20 neem, want dan ben ik nog goedkoper... Als ik namelijk 24 maanden lang 25 eur betaal is dat 24x25=600 eur. En als ik 24 maanden lang 20 eur betaal is dat 24x20=480 eur, plus die 100 euro er nog bij = 580