Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Starbreeze schreef:Ik ben nog steeds blij met mijn 14 jarige verzorgsterze longeert en poetst mijn paard 1x in de week en vindt dit super leuk.
Ze doet het heel netjes en mijn paard vindt haar ook echt leuk.
De dag erna heb ik dan meestal zo'n shiny ge-equistarred paard met gelakte nagelsmooi toch!
_PatriciaH schreef:Ik heb, wat ik nooit maar dan ook echt nooit had verwacht, een super leuke, lieve, zelfstandige 13 jarige die me 2 dagen komt helpen. Ze komt uiteraard alleen als ik er ben waar ik niet naar op zoek was (zo gelopen en dacht, durf geen nee te zeggen dus probeer het een week) maar ze is zo leuk en lief dat ik geniet van haar aanwezigheid en het rijden op ons super paard Lorenzo die er op zijn beurt ook weer van geniet. Ze poetst uren (na het rijden ook de andere 3 nog) en hobbelt wat maar echt zo lief!
Heb een paar meiden gehad van rond haar leeftijd maar die heb ik heel snel weg gestuurd grrrrrr
Maar altijd nog op zoek naar een leuke meid/vrouw die zelfstandig kan komen, buurmeisje mag uiteraard blijven!
KoudbloedKim schreef:Het probleem wat ik heb ondervonden als je veel verschillende mensen laat proberen (die zichzelf inderdaad vaak enorm onderschatten) en je zet dan een nieuwe advertentie, dat je dan reacties krijgt als:"Zoek je nu alweer een nieuwe?!" en dat mensen gaan denken dat het aan jou als eigenaar ligt dat je geen bijrijdster kunt houden.
Ik laat wel de verzorgster na een paar keer alleen, dat is de hele opzet.