Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienieminie schreef:Wat vinden jullie?
Ik heb voor mijn zusje morgen een afspraak geregeld om te kijken bij een pony die ze misschien mag rijden
dit kost 75,- pm voor 2x per week lessen8 bij de eigenaresse
Dit is toch een normale prijs voor prive les?
Floriske schreef:@Jess_vh: ik denk dat ze je hiermee beter kunnen helpen in het "ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden" topic, volgensmij zaten daar wel meer mensen met hetzelfde dilemma.
Golden_Angel schreef:ik vind het eigenlijk een prima advertentie
ik ben zelf net wel bericht... door iemand een heel stuk verderop.
10/11 km
die mensen verwachten dat ik die kant op kom na school op de fiets, een borstel over het paard heen haal, stallen doe etc, hun jonge dochtertje begeleid in de paarden... maar voor mij zit er eigenlijk weinig in verder...
weet niet goed wat ik ermee moet... als ik nakijk wat mensen nromaal vragen voor privé les etc...
en ja ik heb op mijn vorige stal ook dat jonge meisje geholpen met rijden, vond het hartstikke leuk om te doen maar op die stal mocht ik zelf ook veel meer.. Ik deed daar alles de stallen uitmesten, erf aanvegen alle klussen, maar ook rijden was inbegrepen en het verdere omgaan met de paarden. En daarnaast zette ik regelmatig daarnaast hun dochter op de pony.
maar nu is het eigenlijk nja.. ik heb het idee dat het niet helemaal vise versa (of hoe je het schrijven mag) is...
nathalie2000 schreef:Kunnen jullie tips geven voor mijn advertentie?![]()
http://www.bokt.nl/markt/ad/298852/enth ... aangeboden