Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 06:21

Ik had het even doorgelezen want wil me nu natuurlijk wel aan de regels houden wat voor specifieke topics geldt. Maar ik las hier al een paar keer ook dat eigenarenposten.
Ik zit met hetzelfde dilemma, verzorgster of niet?

Ik weet dat ik het komende tijd wat drukker ga krijgen ivm verhuizing en iets verder van stal ga wonen. Ik verhuis haar niet meer omdat ik de afstand er wel voor over heb gezien ze ook hier en daar in de winter buiten komt en van april t/m begin dec buiten staat 24/7. En dat het vlakbij het strand is.

Maar toch denk ik er wel eens aan om wat aflossing te zoeken.

Iemand woont toevallig in de buurt met auto of zonder auto in Rockanje?
Ik ben gewoon alleen wel erg kieskeurig. Maar bij goed vertrouwen heb je geen last meer van mij.

Kan alleen niet erg veel vinden over mensen die zoeken uit mijn regio.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 06:52

Bij ons in het dorp staat een grote stevige b pony.maar die mensen vinden niemand die serieus wilt komen verzorgen en rijden.moet wel iemand zijn die zomer en winter komt.kost je niks is trouwends in zuid limburg plaatsje meers

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 07:31

Zelf momenteel voorzien van 2 lieve verzorgmerrie's. Lady Sharon en Blue Lagoon. <3

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 07:45

lienieminie schreef:
Wat vinden jullie?
Ik heb voor mijn zusje morgen een afspraak geregeld om te kijken bij een pony die ze misschien mag rijden
dit kost 75,- pm voor 2x per week lessen8 bij de eigenaresse
Dit is toch een normale prijs voor prive les?

8 lessen in de maand voor 75,- ??
Nee, dát is geen normale prijs voor priveles

Levitate

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 08:14

@Jess_vh: ik denk dat ze je hiermee beter kunnen helpen in het "ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden" topic, volgensmij zaten daar wel meer mensen met hetzelfde dilemma. ;)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 08:16

Nee dat is geen normale prijs, dat is een lachertje! Een schijntje....is nog geen 10,-/keer. Zo goedkoop vind je het denk ik nergens. Mazzel dus, diploma of niet!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 08:24

Floriske schreef:
@Jess_vh: ik denk dat ze je hiermee beter kunnen helpen in het "ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden" topic, volgensmij zaten daar wel meer mensen met hetzelfde dilemma. ;)

mmmwah niet per se. van eigenaren hoef ik niets. vroeg me vandaar ik met die vraag ook eindig of iemand hier toevallig uit de buurt kwam.

ik ga ook verder niet adverteren ermee. voelt dan meer als koopwaar. zie mijn paard liever niet in een adv. gewoon gevoelsmatig voel ik dat en dat mag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:37

Jess, vervelend dat je nog niemand hebt kunnen vinden! Als je gewoon meepost lijkt het me geen probleem. Alleen geen: ik heb dit in de aanbieding en zoek dit. Om vervolgens niet meer te reageren. Maar in het bijrijderstopic praten ook een paar verzorgsters mee, dus dit kan prima. :P

Ik denk dat een advertentie zetten wel erg kan helpen! Niet alle verzorgsters plaatsen een advertentie (like me). Ik ga even opzoeken waar Rockanje ligt, misschien weet ik iemand voor je. :)

Edit, nee, toch niet. Woont teverweg.

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:18

ook ik meld me weer :( Helaas na een jaar met veel plezier te hebben geholpen en gereden op een stal hebben de eigenaren besloten om ermee te stoppen en alles te verkopen :(

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 14:06

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:15

Leuke paardjes! :j :)
Ik ben helaas nogsteeds opzoek :(

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:18

wat een leukerds zeg!

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:29

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:54

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:12

ik vind het eigenlijk een prima advertentie :)

ik ben zelf net wel bericht... door iemand een heel stuk verderop.

10/11 km

die mensen verwachten dat ik die kant op kom na school op de fiets, een borstel over het paard heen haal, stallen doe etc, hun jonge dochtertje begeleid in de paarden... maar voor mij zit er eigenlijk weinig in verder...
weet niet goed wat ik ermee moet... als ik nakijk wat mensen nromaal vragen voor privé les etc...

en ja ik heb op mijn vorige stal ook dat jonge meisje geholpen met rijden, vond het hartstikke leuk om te doen maar op die stal mocht ik zelf ook veel meer.. Ik deed daar alles de stallen uitmesten, erf aanvegen alle klussen, maar ook rijden was inbegrepen en het verdere omgaan met de paarden. En daarnaast zette ik regelmatig daarnaast hun dochter op de pony.

maar nu is het eigenlijk nja.. ik heb het idee dat het niet helemaal vise versa (of hoe je het schrijven mag) is...

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:30

Golden_Angel schreef:
ik vind het eigenlijk een prima advertentie :)

ik ben zelf net wel bericht... door iemand een heel stuk verderop.

10/11 km

die mensen verwachten dat ik die kant op kom na school op de fiets, een borstel over het paard heen haal, stallen doe etc, hun jonge dochtertje begeleid in de paarden... maar voor mij zit er eigenlijk weinig in verder...
weet niet goed wat ik ermee moet... als ik nakijk wat mensen nromaal vragen voor privé les etc...

en ja ik heb op mijn vorige stal ook dat jonge meisje geholpen met rijden, vond het hartstikke leuk om te doen maar op die stal mocht ik zelf ook veel meer.. Ik deed daar alles de stallen uitmesten, erf aanvegen alle klussen, maar ook rijden was inbegrepen en het verdere omgaan met de paarden. En daarnaast zette ik regelmatig daarnaast hun dochter op de pony.

maar nu is het eigenlijk nja.. ik heb het idee dat het niet helemaal vise versa (of hoe je het schrijven mag) is...

Krijg je er ook geld voor? want anders vind ik het zelf zoals je al zegt "niet visa versa" neem anders even contact op met die mensen of je misschien 2 a 3 keer per week ook op die pony kan en mag rijden? En het is erg ver fietsen...

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:35

Tis toch niks geworden met de pony van mijn zusje toch net iets te pittig en ze heeft niet heel veel ervaring jammer maar we blijven gewoon verder zoeken

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:36

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:38

Ik heb er ook 1 gevonden!! :):) <3

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:59

ehm nja het is nog anders...
zegmaar dat ik zondag ben lastiggevallen door iemand (doormiddel van mijn advertentie op bokt waar toen een nummer bij stond) die ehm nja zich voorstelde paard had voor me etc
en toen kwamen er ehm,, ja seksuele vragen

ik heb hiervan inmiddels ook melding gedaan op bokt dat er dus iemand rondloopt hier op bokt die minderjarige meisjes lastigvalt paarden beloofd en seks in return wil.. ook heb ik maandag direct aangifte gedaan.

dus ik heb deze man net opgebeld met mama ernaast en zijn stem en accent zijn zegmaar het zelfde.... dus ehm.. in plaats van terugbellen ga ik denk ik even politie bellen.. dat lijkt me slimmer...

en mijn nummer maar even verwijderd...

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:29

Iedereen zoekt hier een vp en ik stop :')
*schaamt zich*
Maar hee woont er iemand in leusden/amersfoort ik heb wel een adresje voor je :D

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:34

helaas almelo :(

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:52

meggiesannie schreef:
Iedereen zoekt hier een vp en ik stop :')
*schaamt zich*
Maar hee woont er iemand in leusden/amersfoort ik heb wel een adresje voor je :D

Mop? :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:05

:o ahum ja ;) maar natuurlijk wel alleen voor mensen die lief tegen haar zijn :D
Wil je haar doen dan yael? Want je ging donderdag mee? :)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:13

Ehh ik zit echt in een nadenkdip op dit moment :j Ouders, zucht..
Maybe :) Alleen eerst moet ik ook nog nadenken over GS, en andere maneges die mijn ouders mij willen aandoen :=