paarden652 schreef:Ach, ik herken het. Voor mijn Lusitano ben ik ook op zoek naar een bijrijder. Mooie ruin, kan M3 proef lopen zonder probleem (belgie). Ze moeten er niet voor betalen en er is maar 1 grote loopstal dat er moet gekuist worden. Waarbij ze ook nog eens hulp krijgen van mij. Dus met een half uurtje zijn ze ervan af.
En wat is het probleem? 1. ofwel heb ik geen binnenpiste 2. ofwel springt hij niet hoog genoeg3. ofwel willen ze het niet aanvaarden dat ze 1 keer in de week gratis les van mij krijgen omdat ik wil dat er fijn mee wordt gereden. Man man man, en nog is het niet goed genoeg voor hun...
Ik zou allang op dit aanbod zijn ingegaan! Ik snap niet dat mensen dit niet willen. Als ik hard aan het zoeken was voor een pony zou ik een gat in de lucht hebben gesprongen als ik jou advertentie was tegengekomen, haha. Ik snap niet waarom mensen zo graag een binnenbak willen ... voor de wintermaanden is het misschien wel handig ja, maar je kan toch ook andere leuke dingen doen in de sneeuw?
Mensen willen tegenwoordig alleen maar rijden ...