okee het gespreksonderwerp voor vanavond : wat voor stijl heb jij ? qua kleren, jongens, paarden enzzz
Stijl: Kleertjes: Uhh Gewoon vanalles Wat lekker en mooi is Jongens: Vanalles en nog wat Als het maar knap en lief is Paarden: Hou niet echt van stevige en ook niet van dunne paardjes gewoon wat er tussen in zit
ik zei; Van waar heb je die foto's ze ; Van je space ik zo ; wil je dat voortaan vragen ..Want hou dr niet van als je ze zomaar 'afpakt' ZONDER MYN toestemming! zegt ze ja is goed!
we gingen een keer met der rijden .. toen DURFDE ze geen 2 stenen te springen (bakstenen) en zegt ze later ikheb 5 stenen gesprongen Moeten wij weer gelover Je wilt niet weten hoe ze rijd.. Arm beesiie
ff kijken je had toch een gesprek naar mij gestuurd? ga ff kijken of ik die nog heb edit ik heb hem: beetje lang maargoed ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: heey ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: heb je met ethel gereden!? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: jhup morgen weeer vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: heb ene vz fjord er bij ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Waar staat die dan!? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: leie ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Ooh diee vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nhope vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: staar nie op internet vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: gewoon iemand me moeders werk heeft er 1 vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: die pony is 11 ar vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: suppr lief vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: en mak vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nie die ene internet vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: die mag ik o meshcine verz0rgen ik mag komen pr0beeeren vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: je d8t eerst die marktplaats,, ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Nee. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Lama.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: met wie heb j egereden dan vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: 0wkeej vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: christa.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Okee.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: en gesprongen met Ethel!? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt:
;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Hoe hoog? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: uhm.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: kwam tot men... vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nou vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: zeg maarf 8 steenen 4 hoog plat dus en 4 mel.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: WHJAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH GELOOF JE HET ZELF!? JE DURFT NIET EENS 2 STENEN OPELKAAR vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nee.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: toen nie meer vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nu wel vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: moest ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: HAHAH jy ben echt grappig! vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: christa vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: dn nie.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: En je laat je noooit dwinge ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: AHhahaaa ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Je banketstaaf alles bij elkaar.. Maarjaa.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: dn toch nie.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Galopeeer je veel op ethe? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: gewoon normaal.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: aleen nie in de bak.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: das iritand klein.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Je moet namelijk heel veel Draven en zo min mogelijk Galopere.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: we hebben weer iets anders gev0nden een grotere vak... vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: galopeeren us aleen voor mijn ../ vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: duh vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: draven maakt een pony moeier ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Waar is dat grotere vak dna!"? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: ergens prive.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Prive? ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: hahaha vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: jhupss ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: ahaha oftrwel..Je hebt geen grotr vak vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: dn nie.. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: hahaha ..Maarja geloof je zlef 8 stenen ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: > vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: dn toch nie../ vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: meer balken waren het ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt:
;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: waar is die bak Geen een pak is Privee vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: daar in die grotte baleine kom ik knie meer... vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: dat gaat jou toch nie aan vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: wahaa ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Hoezo niet?! vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: waarom zou je het moeten weten dan
;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Gewoon..Omdat ik een eigenpaardje krijg en ik een bak moet zoeke vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: wrm een eig je? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: je hebt pol toch ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Die hou ik erbij vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt:
vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: n0u in die bak daarkom jij n0oit te rijden ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Hoezo neit? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: wort jij maar lid bij de burcht ruiters. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Hahaha ben je daar lid!? vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: this mijn moeders vriendin der bak. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: nhope nie daar/. ;; FELIESJ* ,, Amann Myn Meiissiee! zegt: Nou dan vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: maar die bak waar ik nu rijd niet de burg ruiters.. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: daar rijd aleen ik en men ma,s vriendin,,. vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: niemand anders mag er komen tenzij ik er bij bent vandaag WeeR lekker met ethel rijden zegt: wantr er zitt o op[ slott ezv
Laatst bijgewerkt door Meliaforever op 09-09-06 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt