nou het was vandaag eindelijk droog, maar ben nu snot verkouden bah! en elke keer hoesten vet irri, maarja we gaan gewoon door, hoop niet dat ik ziek wordt heb zondag een wedstrijd
Heey, toen ik in het begin Lies verzorgde haatte ze dressuur. Vandaag ging ik buitenritje rijden, was ze heel suf (doe ik hr eens een plezier ) En ik neem m'n teugels aan, vraag hr aan de teugel, probeer te wijken etc, en ze wordt helemaal wakker! Ze loopt laatste week zo super! Ik hoop dat ze het een beetje naar hr zin heeft met mij! Ik ben iig apetrots op hr
dat is toch geweldig of niet dan? en het is niet nutteloos hoor ahahaha je bent gewoon blij en wil dat ff laten weten nou dan mag hoor hahaha! geweldig toch
mars liep gister ook super in de zeik natte bak haha, we stampen gewoon door de plassen
oeh ik heb er altijd zo'n schijthekel aan om in een natte bak te rijden ... bijna alle paarden die ik heb gereden (in me leven ) die waren altijd bang voor water. En daar waar ik nu nog af en toe rijd, loopt de bak scheef.. dus ik rijd nooit als het heeft geregend.. soms op het land.. maar das ook niet wat
nou deze vindt water geweldig, hij loopt er niet minder om in de dressuur en in het nos is water helemaal geweldig, lekker hard door heen racen enz. wel ideaal zo'n paard die er niks om geeft
hoii Ik heb leuk nieuws ik verzorg ook 2 ijslanders en 2 minishetten buiten lotje en twinkle . met de ijslanders en mochten we alleen longeren en poetsnen shetten idem . Nu hebben we gehoord dat 1 van dse ijslanders mogen rijden ik ben happy