Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dancer_ schreef:Ah ik snap m. Lijkt me opzich best ingewikkeld als jij minder tijd hebt en je het daar moeilijk mee hebt!
Tigra_ schreef:@ xcolletjex18 het gaat niet altijd om de ervaring maar gewoon omdat je een hoop verantwoordelijkheid uit handen geeft en je van een 18 jarige toch meer kan verwachten met betrekking tot de verantwoordelijkheid dan een jonger iemand. Daarnaast heb je vanaf die leeftijd ook niet te maken met ouders en kan en mag die persoon zelf z'n beslissingen maken ook dat is natuurlijk fijn dat je gewoon met de persoon zelf van doen hebt en geen ouders waar je ook nog rekening mee moet houden.
Nessie schreef:Ik begin nu de 'zoektocht' naar een bijrijder. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen. Lang getwijfeld omdat Wolder heel erg op mij gericht is (4.5 jaar van mij, en vanaf het beleren door mij gereden). Op zich red ik het grotendeels qua tijd prima, alleen met een bijrijder voor sowieso 1 dag per week komt het toch beter uit. En zo kan ik iemand anders ook een plezier doen. Ben benieuwd naar de reacties erop, de 'zoektocht' is nu een uur begonnen, dus eerst geduld.
Lauwttje schreef:Ik kom hier even heen om hulp te vragen als verzorgster zijnde. Ik verzorg nu een schat van een shetlander, waar ik ook met geen mogelijkheid mee wil stoppen.
Maar omdat ik merk dat ik toch wel 1 á 2 dagen tijd 'overheb' en ik het rijden toch wel mis, wil ik mijn zoektocht beginnen naar een bijrijdpaard of leasepaard. Ik zit nu een beetje op de bokt markt en marktplaats rond te snuffelen of er wat voorbeeld advertentie's zijn maar kan het niet helemaal vinden.
Wat vinden jullie (als eigenaren) nou echt belangrijke punten die in een advertentie moeten voorkomen? Ik ga nog even andere topic's door speuren, want ik kom er niet meer uit
Nessie schreef:Ik zie het liefst een advertentie met foto, (rij)ervaring, wat je bereid bent om te doen, welke omgeving je zoekt, en wat je graag zou willen doen (dressuur, grondwerk etc). Ik ga alleen geen advertenties af, ik heb er zelf 1 geplaatst en bekijk vanuit daar de reacties. (Oftewel, ik heb liever dat iemand op mij reageert, dan dat ik op iedereen moet reageren ;P )