Nou, 'mijn' bijrijdmeisje is langs geweest en het ging boven verwachting goed. Kim voelde zich erg op haar gemak bij haar en andersom was het precies hetzelfde. Erg leuke combinatie en ze kunnen nog veel van elkaar leren. Positief dus.
Ik ben blij dat ik je vertrouwen erin wat heb kunnen terug geven! Ik heb er een goed gevoel bij en ik weet zeker dat we een leuke tijd met z'n allen gaan krijgen!
Ik ben al even wat minder actief op zoek, heb besloten te wachten tot na de zomer. Dan komt mn kleine pup naar huis en heb ik pas echt een handig iemand nodig die kan helpen vasthouden etc. Van de zomer staat ze toch hele dagen op het land, dus zal alles wat minder tijd vergen en mooie tijd om rond te kijken!
Mijn bijrijdster is afgelopen week met Rakni naar de veluwe gegaan. met nog 5 andere meiden en pony's. Ze hebben het super gehad. Zolang ze samen gaan heb ik er echt geen stress van, het voelt goed dat zij ook veel plezier hebben. Morgen gaan we samen met de wagen rijden, spreken we elkaar ook nog eens!