Dilemma: Aanbod aannemen/afwijzen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rensju

Re: Dilemma: Aanbod aannemen/afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 14:43

Nou de veearts is drie keer langsgweest voro de antibiotica, en als een dierenarts weet dat hij iets aan de lever heeft, laat hij de eigenaresse dan besluiten om er iets aan te doen of niet? De eigenaresse had gezegd, als het iets aan de lever is, gaat ze weg.. Dus zou ze me bellen om haar voor het laatst te zien, fotos maken..

Maar ik kom er net weer weg, en het gaat super goed met haar, ze krijgt een dikke grasbuik joh, en ziet er helder uit.. Ze was hengstig, en niet te houden:p we hebben haar ff 'opgejaagd' en ze ging helemaal uit haar dak!!! Erg mooi om te zien, zo vrolijk! Mijn broertje heeft ook nog fftjes zonder zadel op haar rug gezeten, en ze laat gewoon alles toe! Ik ben echt trots op haar:D Ik hoop binnekort weer eens fotos te maken... Kunnen jullie ook even oordelen..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 16:10

wat fijn om te horen dat het zo goed met haar gaat..! hopen dat dit zich ook zo voort blijft zetten! Lachen succes ermee en hou ons op de hoogte he?! Haha!

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:54

Wat goed zeg, ik kijk uit naar de foto's!

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 09:27

Ja! bij ITP staan nieuwe fotos!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:02

gaat even kijken Knipoog

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:03

Wat goed zeg dat je haar opknapt, heb de foto's gezien en ze ziet er al een stuk beter uit Lachen Ik las dat ze nogal wat jeuk heeft > zou het geen mijten kunnen zijn?

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:43

je schreef eerder dat je haar bij jou aan huis beter zou kunnen verzorgen, kan je dat niet met de eigenaresse bespreken? desnoods gooi je het over de boeg dat er bij jou lekker vers en sappig gras staat en dat ze daar lekker van opknapt?
ik vind het super van jou dat je deze fjord zoveel plezier en levenslust geeft

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 12:47

Ik zal info zoeken over de mijten, ik heb er geen ervaring mee.. misschien is dat de oorzaak!?

Het probleem is dat ik aan huis geen weideland heb, alleen een soort paddock.. kaal dus.. ik denk toch dat het beter is om daar in de wei te laten staan, alleen ik hoop niet dat het nu de andere kant uit gaat, ze heeft nu al een mega grasbuik..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:33

maar is het dan juist niet beter om haar in een soort paddock te zetten en evt. bij te voeren met hooi? dan kun je die grasbuik ook zelf onder controle houden...

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 16:47

Ja nu je het zegt, maar ik vind het zelf zo raar om te zeggen van, goh je paard kan beter bij mij staan... dat is beter..
heeft ze gevraagd of ik wat met haar wou doen, vervolgens eis ik haar op door haar bij mij thuis te willen houden...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 16:59

je kunt het misschien voorzichtig voorstellen? zegt ze nee, jammer zegt ze ja, beter Lachen

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 13:17

Ik heb vandaag voor het eerst een buitenrit gemaakt! zonder zadel, vind ik zelf makkelijker.. bij enge dingen kon ik er zo op en afspringen omdat ze niet zo groot is... ze vond het geweldig, en ze was zo aangekomen dat ik er wel op durfde te zitten.. k heb alleen gestapt en heel klein stukje gedraafd, vond het zelf nog wel wat eng want zo goed ken ik haar niet.. maar het ging super, al heeft ze nog wat moeite met halthouden.
De eigenenaresse begon over lessen op de manege, ik mocth gonnie wel meenemen! en omdat het savonds is een nachtje bij mij thuis stallen...
Ik ben nog aan het nadenken of ik dit ga doen, ze is al oud, ze is niet geent neem ik aan, en het wordt een gesjouw...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:19

hmm gaaf dat het zo goed gaat! Lachen leuk dat je al met dr naar buiten kunt..

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:27

fijn dat ze zo opgeknapt is en die lesjes en daarna bij jou logeren is misschien een opening om er met haar over te beginnen of Gonnie niet beter een poosje bij jou kan logeren, zodat je er meer tijd aan kan besteden en het makkelijker is voor lessen.................meis even creatief zijn met je gedachten en wie weet kan ze bij jou aan huis staan. Lekker bijvoeren met kuilgras of hooi en je kan het zelf helemaal onder controle houden......