Ik weet het verhaal anders toch nog steeds niet.. Ik heb dan ook niks gevraagd omdat steeds als die momenten er echt waren ik er niet was. Kon het natuurlijk wel nog later vragen maar heb dat niet gedaan. Zou het evengoed wel willen horen.
Nee, ik zeg niet dat jij het erger maak, En het is ook echt niet alleen dit topic, (btw ik heet laura) Het zijn meerdere topics waar mensen die het weten niet nadenken voordat ze iets posten, ik heb ook helemaal niks tegen jullie, Maar als ik hier weg moet omdat sommige mij zat zijn/ mij haten, zeg het dan gewoon, dan ga ik weg.
Ik haat je niet Laura, en wil niet dat je weg gaat. Of wie dan ook weg gaat. Het kan dat je sommige mensen minder moet dan anderen, tuurlijk. Das in het echte leven ook. En die mensen lopen ook niet voor je weg, en maken zich niet weg voor je omdat je die toevallig minder moet. Daarmee leer je leven.
Okee, het verhaal waarom ik zo ongelooflijk klot.e reageer etc.
Zoals je misschien al weet heeft mijn tante kanker en gaat het erg slecht. Nou hoorde ik (helaas) mijn moeder aan de telefoon praten. Ik hoorde haar zeggen: 'Ik denk dat haar laatste weken er bijna op zitten.. Maar we laten dr wel nog heel erg genieten van alles.'
Nou begrijp ik dat dat alles behalve goed is..
Dit is letterlijk uit een pb ook dus let niet op evt. fouten
Huh Laura?? Ik heb het helemaal niet gehad over jou haten Was gewoon een vraag hoor vorige bericht... misschien beetje fout neergezet of overgekomen... maar niet zo bedoeld in ieder geval....
Bij deze wil ik ook sorry zeggen tegen Ier En Marjo... Niet omdat ik het spuugzat was van Ier dat ze alles commandeerde en besliste.... Nee omdat ik school erbij heb gehaald en dat had ik niet mogen doen.... Ik haat geen 1 van 2en en van mij mogen ze beide terugkomen... Ik ging gister tever ik weet het.... Maar ik snap niet waarom Ier altijd alles mag zeggen en als wij wat zeggen dan is het niet goed... Maar ik wil het er verder niet over hebben... Komen ze terug dan zal ik normaal doen... maar wel mijn mening blijven geven. Bij deze mijn excuses meiden
mensen die op het begin liepen te zeiken over hun vzpaard die er niet opstaan, moeten ff lezen en ook van de lijst.. het staat er allemaal bij.. dus als iemand mij de lijst wil geven
Okeey. Sterkte Melissa! Ik weet niet precies hoe het is. Wel weet ik hoe het is om een dierbare kwijt te raken. En dat je het al van tevoren weet. Je weet niet wanneer, maar je weet wel dat het binnenkort zal komen. (Ik ben ook bij de dood van mij opa geweest.) Heel veel sterkte!
Ik ben snel naar de knollies. Met un sjaal om me nek