Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeanneV schreef:je zoekt geen bij rijders maar verkapt personeel...
Ragdollcat schreef:JeanneV schreef:je zoekt geen bij rijders maar verkapt personeel...
Zo komt het op mij ook over.
Ze moet het echt anders gaan doen.
Ikzelf zou echt niet gaan betalen om voor de eigenaar een paard te verzorgen en beweging te geven.
Het is graag of niet.
Mij maakt het echt niet uit als ze zeggen, dat er betaald moet worden, dan ben ik weg. Dan mogen ze het zelf doen!
Echwel schreef:Wacht even
7 dagen
3 bijrijdster en zelf 4 dagen met de koets en verlangen dat ze meegaan als groom
Wat mogen ze zelf doen die 3 dagen
Rijden?
En dan ook nog betalen met jouw eisenpakket
Tja
Lijsken schreef:Alledrie de bijrijders zijn volwassenen die akkoord zijn gegaan met de vraag van TS. Als ze het daar niet mee eens zijn dan mag je toch verwachten dat ze óf niet akkoord gaan, óf (als het later blijkt tegen te vallen) met TS in gesprek gaan?
Wat je verder ook vind van de afspraken, ze zijn die aangegaan en houden zich er niet voldoende aan, daar mag je ze wel op aanspreken.
Het is niet alsof TS een groepje 14 jarige pennymeisjes die verliefd zijn op haar paard uitbuit he
Ineke2 schreef:Lijsken schreef:Alledrie de bijrijders zijn volwassenen die akkoord zijn gegaan met de vraag van TS. Als ze het daar niet mee eens zijn dan mag je toch verwachten dat ze óf niet akkoord gaan, óf (als het later blijkt tegen te vallen) met TS in gesprek gaan?
Wat je verder ook vind van de afspraken, ze zijn die aangegaan en houden zich er niet voldoende aan, daar mag je ze wel op aanspreken.
Het is niet alsof TS een groepje 14 jarige pennymeisjes die verliefd zijn op haar paard uitbuit he
Nou dit dus. Ik snap de hele betaal discussie niet. De bijrijders zijn volwassen genoeg om die keuze zelf te maken en als ze het er niet ( meer) mee eens zijn om te zeggen ik stop ermee.
Ineke2 schreef:Lijsken schreef:Alledrie de bijrijders zijn volwassenen die akkoord zijn gegaan met de vraag van TS. Als ze het daar niet mee eens zijn dan mag je toch verwachten dat ze óf niet akkoord gaan, óf (als het later blijkt tegen te vallen) met TS in gesprek gaan?
Nou dit dus. Ik snap de hele betaal discussie niet. De bijrijders zijn volwassen genoeg om die keuze zelf te maken en als ze het er niet ( meer) mee eens zijn om te zeggen ik stop ermee.
Lijsken schreef:Alledrie de bijrijders zijn volwassenen die akkoord zijn gegaan met de vraag van TS. Als ze het daar niet mee eens zijn dan mag je toch verwachten dat ze óf niet akkoord gaan, óf (als het later blijkt tegen te vallen) met TS in gesprek gaan?
Wat je verder ook vind van de afspraken, ze zijn die aangegaan en houden zich er niet voldoende aan, daar mag je ze wel op aanspreken. En misschien kom je er dan niet uit samen, ook prima, maar je verschuilen achter allerlei smoesjes vind ik wel erg onvolwassen. Het is niet alsof TS een groepje 14 jarige pennymeisjes gevraagd heeft
F_Orumster schreef:Of de bijrijders ingestemd hebben met de constructie, maakt niet dat ze hierover geen bedenkingen hebben kunnen krijgen in de loop van de tijd.
MyWishMax schreef:Betalen voor bijrijden is alleen normaal als er geen klusjes tegenover staan.