De band tussen jou en de eigenaresse van je verzorgpaard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:14

nine1987 schreef:
Dus... Als ik het goes begrijp.. Omdat mijn man een jonge meid als verzorgster voor zijn tinker heeft, is hij een rot eigenaar?

Oke dan.............. >;)

Hier ook. Mijn man is 41 en onze verzorgster 14 en ze rijdt zijn paard. De viezerik.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:16

Ik heb echt de beste eigenaar ever getroffen...

Eerder ook nooit echt nare mensen getroffen in de omgang met betrekking tot het paard. Met betrekking tot mij was het iets minder, dat is dan ook niet zo leuk afgelopen (na meer dan 10 jaar). Toen ben ik ook gestopt met rijden, totdat een vriend me wees op een advertentie. Daar heb ik twee jaar gereden, en die eigenaresse kom ik ook nog regelmatig. Is gewoon een goede vriendin geworden. Ik heb het laatste jaar bij haar niet heel veel gereden omdat ik veel met mijn studie bezig was, daarna zocht ik echt weer een wedstrijdpaard en kwam ik bij de huidige terecht.

Ik denk niet dat veel mensen dit geluk kennen. Paard word niet verkocht, ik mag er alles mee doen/laten. Vind het leuk dat ik op wedstrijd ga en is ook altijd mijn trouwe groom. Zorgt ervoor dat het paard in het buitenseizoen op ijzers staat en zorgt zo nog voor veel meer zaken. Ik mag auto en trailer mee als ik die nodig heb, soms gaat hij zelf ook gewoon mee. En wat doe ik in ruil? Ach, ik maak sowieso twee keer per week 2 boxen schoon. Soms heb ik het 'geluk' dat alle paarden buiten zijn en de eigenaar nog niet heeft uitgemest, zodat ik even wat meer werk kan verrichten. Gewoon om even te tonen hoe dankbaar ik ben dat ik deze kansen heb.

Oh en ik zie de eigenaar eigenlijk elke keer dat ik daar kom. Dat is gewoon gezellig!

iiJasmijn

Re: De band tussen jou en de eigenaresse van je verzorgpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 14:34

Niet echt een band met de eigenaar maar ook niet dat t niet klikt. De eigenaar is 50+ maar niet wat hier word gezegd 'rot-eigenaar'.
Hoef geen klusjes te doen, mag soms rijden dus helemaal geweldig. Ik ben dan ook vooral groom dus in eerste instantie was t niet eens rijden. Maar ondertussen rijd ik best wel vaak ^^! En mag zelfs al buitenrijden!
Meestal laat ik uit mn eigen weten van hoe het ging, als ik een keer alleen ga. Maar ben dit niet verplicht.