chamion schreef:Proefperiode afspreken met de ouders. Indien dat kind zich er niet aan houd mag ze vertrekken. Zo simpel is het.
Da vind ik een goeie..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
saral schreef:Ik kan t dit keer niet laten me toch even te melden. Er wordt hier over pubertijd gesproken, maar dit gaat echt voorbij 'puberstreken'. Hier speelt een serieus gedragsprobleem en ik denk dat je dat niet op moet laten lossen over de rug van je paarden. Want daar komt t uiteindelijk op neer.
Proefperiode is uitstel van executie met een hoop extra gezeik. En weer over de rug van je dieren. Misschien kan je wat strakker zijn als je in hun belang denkt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!
)Roos_1994 schreef:Oke voor degene die dit topic volgen een leuk verhaal!! Ze zegt vandaag waarschijnlijk weer af. Kabi wordt momenteel behandelt door de osteopaat en kan daarom even 2 weekjes niet bereden worden. Maar ik ken mezelf wel van vroeger, verzorgen hoort er ook bij!! Poetsen knuffelen vrijheidsdressuur(wachten we uiteraard ook even mee natuurlijk) Maar het idee verzorgen hoort er ook bij!!
Ik heb gezegd dat ze nu de kans heeft ze laten zien dat ze wil komen en Kabi wil verzorgen en dat ze anders maar een andere pony moet zoeken waar ze heen kan wanneer ze wil zonder regelmaat. Wat was ik effe boos om half 9 op de vroege ochtend!! Je had mij vroeger moeten zien....
!
Pallatin schreef:Roos_1994 schreef:Oke voor degene die dit topic volgen een leuk verhaal!! Ze zegt vandaag waarschijnlijk weer af. Kabi wordt momenteel behandelt door de osteopaat en kan daarom even 2 weekjes niet bereden worden. Maar ik ken mezelf wel van vroeger, verzorgen hoort er ook bij!! Poetsen knuffelen vrijheidsdressuur(wachten we uiteraard ook even mee natuurlijk) Maar het idee verzorgen hoort er ook bij!!
Ik heb gezegd dat ze nu de kans heeft ze laten zien dat ze wil komen en Kabi wil verzorgen en dat ze anders maar een andere pony moet zoeken waar ze heen kan wanneer ze wil zonder regelmaat. Wat was ik effe boos om half 9 op de vroege ochtend!! Je had mij vroeger moeten zien....
!
Wat zei de 'jongedame' toen je haar dit bovenstaande vertellen?