Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tot nu toe heb ik een advertentie op de boktmarkt, en ik kijk ook op marktplaats en facebook. Nog niet echt geluk tot nu toe haha. Aangezien ik in de stad (Den Haag) woon, kan ik niet gewoon rondfietsen en kijken bij mensen met paarden
Maarja, ik hou moed! Op de manege waar ik rijd kan ik geen briefje hangen aangezien het geen pensionstal is en bij de volgende dichtsbijste heb ik vroeger gereden maar het bevalde me niet echt. Ik ben wel van plan om ook bij andere maneges (die ik niet echt ken) langs te gaan om briefjes op te hangen en ik houd mijn advertentie op de bm er op en ik houd marktplaats en facebook in de gaten. Iemand nog meer tips?
Ik wacht op het antwoord van iemand met twee shetjes wie ik samen met mijn vriendin wil gaan verzorgen
Het is wel best ver maar ja
, een jaar later eigenaar tegengekomen in de stad en zij dat er een Quarter Horse kwam. Eigenaar heeft zelf meer met de trekpaarden en vond het heel leuk als ik weer zou komen en verzorgen.
_paardjessS schreef:Heeft iemand tips om een verzorgpony te vinden in Amsterdam/Amstelveen? Ik ben al heel lang aan het zoeken maar helaas nog niks gevonden
.