En dan is er natuurlijk het risico dat ze niet reageren/niemand meer zoeken.
(Heb trouwens ook de stallen hier in de buurt gemaild)
Heb nu wel iets gevonden waar ik morgen ga kijken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Nou, sorry hoor, maar hier staan heel veel pony's juist, dus dat is het niet.. Viavia kom je al een heel eind. Rijd je nog op een manege? Geef daar aan (hang een briefje op) dat je op zoek bent naar een verzorgpony, juist daar tref je veel mensen uit de paardenwereld. Of ga wat stallen langs en vraag of je daar een briefje mag ophangen..
improud schreef:xLions schreef:Ja, ik doe er alles aan.
Gefeliciteerd !
improud schreef:xLions schreef:Ja, ik doe er alles aan.
Gefeliciteerd !
19marjo90 schreef:Een vriendin van mij had een pony, dus ik ging vaak mee rijden, daar stroomde ik over naar een paard op stal, en zo heb ik daar op stal een stuk of 7 paarden bijgereden, maar veel zijn vertrokken naar een andere stal en ben er met 3 mee gegaan... bij mij dus gewoon geluk. Nu nog steeds vaak de vraag of ik niet nog tijd heb voor nog een paard, maar nee, 3 is genoeg. Dus hier in de buurt zijn er genoeg!
19marjo90 schreef:19marjo90 schreef:Een vriendin van mij had een pony, dus ik ging vaak mee rijden, daar stroomde ik over naar een paard op stal, en zo heb ik daar op stal een stuk of 7 paarden bijgereden, maar veel zijn vertrokken naar een andere stal en ben er met 3 mee gegaan... bij mij dus gewoon geluk. Nu nog steeds vaak de vraag of ik niet nog tijd heb voor nog een paard, maar nee, 3 is genoeg. Dus hier in de buurt zijn er genoeg!
waar?