Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Sabine, bij jou zijn ze in ieder geval op het erf geweest, hier nog niet eens!
Gypsy, dat is het grappige, wij als eigenaar vinden natuurlijk ons eigen paard bijzonder en doen we stapje verder voor.
En hopen dan verzorger te vinden, die ook dat paard bijzonder vind.
En ik geef toe, naast al Sjol haar prachtige eigenschappen, ook aantal ahum... mindere heeft.
Eigenwijs en drammen? Nee hoor..![]()
Darkdreamer, maar jij vind dus ook het paard leuk, denk dat dat het belangrijkste is, dat je "iets" hebt met het paard.
Sjolvir schreef:[naam], bij jou zijn ze in ieder geval op het erf geweest, hier nog niet eens!
Gypsy schreef:Dat is idd moeilijk, ik rijd inmiddels bijna nooit meer op mijn eigen paard, mijn vriend rijd er op. Heb het best moeilijk af en toe, als hij dingen net iets anders of zelfs volledig anders doet dan ik gedaan zou hebben! Maar omdat het mijn vriend is ben ik net wat vergevingsgezinder, om het zo maar even te noemen, dat scheelt.
Sjolvir schreef:DarkDreamer, maar dat heb je als eigenaar ook, dat heet doorzettings vermogen.
Met Toobs heb ik ook wel overhoop gelegen, maar ik wist dat hij het juiste paard was!
En dat hij meer dan de moeite waard was om dan maar een keer met bloed zweet en tranen aan het werk te gaan.
Niets in het leven is simpel en juist als iets iets lastiger is geweest, ga je het meer waarderen.
Fee_ schreef:En eigenlijk is het ook zo ontzettend jammer dat de mindere onder de verzorgers het verpesten voor de betere. Net zoals [***] hier schrijft, dat ze maar gestopt is met het zoeken naar een verzorger en de verzorging weer helemaal zelf op haar neemt, terwijl er vast ook wel nog 'goede' tussen lopen.. Ik snap dat helemaal, echt waar. Maar het is zo jammer voor die andere verzorgsters.
Fee_ schreef:En eigenlijk is het ook zo ontzettend jammer dat de mindere onder de verzorgers het verpesten voor de betere. Net zoals [***] hier schrijft, dat ze maar gestopt is met het zoeken naar een verzorger en de verzorging weer helemaal zelf op haar neemt, terwijl er vast ook wel nog 'goede' tussen lopen.. Ik snap dat helemaal, echt waar. Maar het is zo jammer voor die andere verzorgsters.