Hoe zeg je zo iemand dat dat niet helemaal is wat je zoekt? Of geven jullie zowiezo iedereen eens de kans om kennis te maken en dus langs te komen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solleke_Noah schreef:Nu mijn tweede paard erbij is gekomen, ben ik ook maar weer op zoek, lijkt me leuk als ik dan beide paarden tegelijk aandacht kan gevenNu heb ik al twee reacties (zoekertje staat er twee dagen) maar allebei, sjah, ik weet niet... Eén persoon heeft er letterlijk ingezet: "ik zoek een paard om te rijden want ik mag er zelf geen kopen". Nu heb ik net in de advertentie gezet dat het niet enkel om rijden draait ^^ (ze moeten geen klusjes doen, geen bijdrage, het gaat me echt dat je naar het paard gaat om het paard zelf, dat vind ik leuker voor mijn eigen gevoel, dan als ze het puur om rijden draait, het zijn toch wel mijn lieverds natuurlijk
)
Hoe zeg je zo iemand dat dat niet helemaal is wat je zoekt? Of geven jullie zowiezo iedereen eens de kans om kennis te maken en dus langs te komen?
Solleke_Noah schreef:Bedankt voor de tips! Ik had gezegd dat ik twee reacties had, de tweede persoon had ik even gemaild om meer uitleg te vragen, nu heb ik een mailtje terug, het is een man van 21 jaar, die vroeger zelf paarden heeft gehad, bekend is met grondwerk en western (+ bij mij) etc.
Toevallig is mijn vorige bijrijder (2 jaar geleden) ook een man geweest, van 40 jaar. Vond ik eerst ook wat louche, toch afgesproken, en dat was gewoon een heel aangename kerel! Ik weet niet wat ik ervan moet denkenHad om één of andere reden enkel meisjes verwacht.
Iemand ervaring met mannelijke bijrijders die je ervoor nog niet kende? (dus via advertentie)
Toch moeilijk zo dat bijrijder zoeken, zelfs als ze zich aanbieden