Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MevrouwtJ

Re: Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 14:40

Mijn spullen liggen gewoon in de kast van de eigenaresse :j.

Mijn cap en schoenen nam ik de eerste paar weken nog braaf mee van huis. Maar toen het ''vast'' werd heb ik het gelijk in de kast gedumpt :Y). Ook dekjes die ik heb gekocht leg ik erbij, een longeersingel, een nieuw halster. Ze is er alleen maar blij mee :). Moet natuurlijk wel enigszins in proportie blijven.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 09:56

Ik heb wel een hoekje in de zadelkamer met mijn spullen.
Ondanks dat eigenares 2paarden heeft en een verzameling aan benodigheden voor 5paarden, mag iktoch mijn spullen ook gebruiken ( samen gecontroleerd of alles ging ;-) ). Ik gebruik wel haar hoofdstel, peesjes en singel. De rest mag ik van mezelf gebruiken.

loezepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:13

Ik niet

rollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:52

Ik heb een 'eigen' kast. Waarvan de eigenaar ook een sleutel heeft. In de kast liggen alle spullen voor het rijden en verzorging (zadels, dekjes, vet, borstels etc) en de spullen die ik erbij heb gekocht. Dingen zoals dekens ed kan ik vragen, dan legt zij die bij mij in de kast.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 22:41

ik heb een grote kast die we met de eigenaresse van mn verzorgpony, de eigenaar van de andere pony en hun verzorger delen. scheelt dat het shets zijn en alleen mijn vezorgpony een zadel, peesjes, dekjes etc. heeft.
op de stal waar ik 3 pony´s verzorg heb ik geen kast, zijn genoeg kasten leeg maar zou niet weten wat ik er in zou moeten doen...mn halsters hangen daar wel

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 22:49

Mijn verzorgster heeft niet echt eigen spullen.. Vind ik persoonlijk ook niet nodig en zou ik ook niet echt blij van worden of goed vinden. Ze heeft een eigen cap en een softshelljasje en thats it. Dat jasje heb ik haar zelf nog gegeven haha. Oja er staat ook nog 1 paar regenlaarzen.

Alles wat ze nodig heeft is aanwezig en heb liever niet dat ze bijvoorbeeld zelf een hoofdstel ofzo zou kopen.

Ik zou zeggen; heel duidelijke afspraken maken over wat je wel/niet acceptabel vindt. Het is tenslotte jouw stal.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 09:26

Ik heb geen eigen kastje maar wel eigen spullen. Deze spullen liggen gewoon bij de eigenaresse in de kast. Maar echt veel is het niet, een dekje, een paar bandages, een frontriem en een borsttuig + martingaal. Alles is in overleg gekocht en door de eigenaresse goed gepast.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:00

De eigenaren van mijn vorige verzorgpaarden deelden hun kasten ook met mij. Ik had in het begin alleen laarzen en een cap. Later kwamen daar poetsspullen, setje (dekje + bandages) nog een dekje en beenbeschermers bij. Vanaf het begin hebben mijn spullen bij de eigenaren in de kast gestaan, heb er ook nooit geen moeite mee gehad. Later kwam er een kast vrij, waar ik tijdelijk gebruik van mocht maken tot dat er een nieuwe pensionklant kwam. :j

LeonieeeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:41

Spullen liggen in de kast van de eigenaresse, prima.. heb geen eigen kast nodig voor jophurds, een cap een paar dekjes, we hebben wel ruime kasten op stal gelukkig :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:17

Mijn spullen liggen in de kast van de eigenaresse, inmiddels i het 30% van mij 70% van haar. en gelukkig kunnen we de zadels en hoofdstellen weer in een aparte 'zadelkamer' hangen anders had het never nooit niet gepast.

Het is trouwens voor twee paarden en we hebben nu inmiddels drie kasten en drie dekenrekken vol, echt vol.

Nu ik er aan denk, mag het wel weer eens opgeruimd worden :p

yasminevwv28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 09:05

Mijn verzorgpaardje staat aan huis bij de eigenar in ee grote schuur samen met een haflingeren 2kleine shetlanders. Ik koop veel voor mijn paard en kan het gelukkig allemaal kwijt in en rondom de kast. Of de eigenaar er zo blij mee is :D vast wel want ze gebruikt zelf ook altijd mijn spullen hihi

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 09:16

Wij hebben op stal waar ik een paard lease 1 zadelkamer en daar liggen alle caps, zweepjes, zadels, dekjes etc. Dus ook mijn cap, zweepjes liggen er

Ik vind het niet nodig om zelf een kastje te hebben, we hebben 1 grote dus daar liggen mijn spullen bij.

shampy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:01

gewoon 1 kast per paard aanhouden, anders is het hek van de dam.
eerst 1 extra kast en na een jaar en 5x epplejeck hebben ze weer te weinig ruimte.
met bijrijders en verzorgers niks te maken. De pensionklant heeft een kast voor het paard. wanneer deze vol is nemen ze de overige spullen maar mee naar huis.

shampy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:03

en anders idd. er huur voor vragen mocht je wel extra kasten leeg hebben.
voor je het weet is het erf een bende met al die zelf meegenomen kasten

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:25

Ik deel ook idd de zadelkast met de eigenaresse en heb dus daar mijn rotzooi inliggen :')