*Voelt zich gelijk erg stom
* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en daarom hou ik hoop.

)
Maar ik begrijp hoe moeilijk het is om een verzorgster te zoeken!
), hoef niets te betalen en mag alles doen (in overleg). Lessen doe ik ook & de eigenaresse had zelfs nog mijn eerste les betaald
. Ik mag ook wel flink in m'n handjes knijpen
.
.
. Het ergste wat ik gedaan heb zonder eerst te vragen of t OK was, was toen een van d'r paarden een flinke wond had het schoonmaken en ontsmetten om vervolgens te bellen dat ik het gedaan had
. Ben ik nou zo'n braaf dingetje of is de rest gewoon raar?
KoudbloedKim schreef:Corinepgek: Erg vreemd, al die situaties.
Ik denk dat je een aanbod toch met beide handen aan moet grijpen, tenzij het echt niet klikt.Deze zin vind ik dan weer niet kunnen; er bestaat niet zoiets als een lelijk paard en een merrie kan net zo lief of liever zijn als een hengst of ruin.Citaat:Laatste verzorgpaard zag ik op marktplaats staan, stond een lelijk beest op de foto's en was nog een merrie ook dus ik moest er eigenlijk niets van hebben, omdat ik nergens anders wat kon vinden toch maar gebeld.
Dat ligt aan zoveel verschillende dingen.
Maar ja, ik lees dat je haar gekocht hebt.
Zelf kan ik niet vaker dan 2 of 3 keer naar mijn paard en dat heeft zo zijn redenen.
Dat betekend niet dat ik niet om haar geef of niet graag vaker wil, maar het kan gewoon niet.
Daarom zoek ik wel een bijrijdster.
) een vriendin van me die m'n haflinger 1 keer per week berijd en m'n shetlander ook verzorgt, voor meer heeft ze helaas geen tijd. Maargoed is niet zo erg, ze staan 24/7 in de wei en worden verder verzorgd door m'n ouders/broertje. En zij is echt een schat van een meid, en voorheen reed ze ook al regelmatig op haar en ik vertrouw haar helemaal met m'n paard. En zelfs toen ze haar pols gebroken had is ze naar m'n paard gegaan samen met haar moeder (die ook rijd) om haar te poetsen! Echt geweldig, dat ik achteraf stijl achteroversloeg want ik heb dan iets van als je je pols gebroken hebt, blijf je lekker thuis! Maar nee hoor, zij kwam! Dus ik ben nu heel tevreden ook al is het 'maar' 1 keer in de week. 
Ik was vroeger al blij als ik alleen al een paard mocht poetsen.

dat was bij een ouder echtpaar (opa en oma van vriendin van me) en nouja die man overleed en daar kon ik 't supergoed mee vinden, dus.. vanaf dat moment kwam ik steeds minder... tot ik niet meer kwam... pony's zijn ondertussen verkocht..