Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RenWaBl schreef:En ik heb ruzie gehad met de moeder van de verzorgster van Wanda... De verzorgster ging in de bak rijden en die moeder zou proefjes gaan lezen zodat ze kon oefenen. Nou allemaal prima natuurlijk.
Belt die moeder mij op (voordat ze kwam) of ik wist of er aankomende weekend nou wedstrijd was of niet. Half uurtje daarna zijn Wanda en Charlotte weg.Mijn broertje zei dat zij en haar moeder + haar paard weg waren gereden.
Komen ze om kwart voor 9 (donker dus) terug, moeders op de fiets. Allebei zonder verlichting...
Dus ik vroeg of ze niet in de bak gingen rijden, omdat ze dat zeiden... Nou wat er allemaal gebeurde is te lang, maar die moeder begint me toch tegen me te schreeuwen!!Ik kwam er gewoon niet tussen!
Was zelf echt rustig.
Uiteindelijk niet meer.
Maar nou zei die moeder dus dat ze ermee zouden stoppen en toen zei ik dat ik dat een goed idee vond...
Nou ben ik eens benieuwd wat ze morgen doen, aangezien ze morgen eigenlijk les heeft en nog een aantal spullen van hun hier liggen (cap etc)...
Maar dat betekent dat ik nog niet thuis ben van stage en pap vertikt het dus om tegen ze te zeggen dat ze niet weg mogen met Wanda (als ze dat willen)...
Nu heb je helemaal een goed punt, want ik denk dat niemand schreeuwende mensen accepteerd. Dat zou voor mij al reden genoeg zijn om met hen te stoppen. Anders blokeer gewoon de trailer
Maar dat is ook een goede!!
Dan valt er vast niet veel te rijden.
Ik heb zadel en hoofdstel van allebei de paarden achter slot en grendel gedaan het en halster van de verzorgster-pony ook weggelegd.

Veel mensen zouden door het dolle zijn als ze de dingen mochten doen die ze bij jou mogen! En nog zoveel geduld ook. Sowieso ook nu ik weer je begin post lees, over dat ze niet vond dat ze nog uit moest stappen, dan had ik al gezegt, vind je van niet, zoek je maar een ander. Het is jou paard en het word op jou manier gereden, niet de hare. 
Die moeder denkt ook dat ze alles weet en alles goed doet, dus dat meisje doet precies hetzelfde als die dochter...

als ik zou zou reageren, of me pony niet goed zou uitstappen, kon ik gelijk vertrekken zonder terug te komen. Gelijk wegsturen die dame en een meisje uit het dorp 'zoeken' die er meer voorover heeft en niet snel zo'n toon zal aanslaan... vertel haar een ker goed de waarheid, en sluit af met: je hoeft niet terug te komen. of zo iets... 
Maar het lijkt wel of de pony veel meer levenlust heeft.
Ze is veel actiever en fijner met rijden (nu staat ze gewoon stil op 1 kneepje
) en ze vind het gewoon veel leuker.
Kan dit komen doordat haar 'oude' verzorgster weg is, of omdat ze een nieuw vriendinnetje erbij heeft?
Dit vriendinnetje stond er btw al bij, voordat de verzorgster weg ging.