Annn schreef:ben er weer jammer dat het nog niet beter gaat met nike patty Komt nog wel hoop ik.. zal nog wel un tijdje duren jammer genoeg. (Ier, voor als je het gemist had.. vorige blz. onderaan staat uitleg sjamaan)
dit is echt hart van nl nieuws dat jan pietje uit een bad stapt, en in een mier trapt oid nutteloos dus
Leuke foto Iris!Olymp, ga zo even jouw fototopic kijken!Pat, klinkt wel interessant, zo'n sjamaan!Heb zelf ook een fototopic gemaakt.Voor de geïnteresseerden:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=673882
Ga zo ff kijken Shaar!Heb zo nog wat leuke fotos voor jullie Van vroegaah.Met paardjes enzo, 2003/2004.
Ja ik vond ze bij mn ma! Echt vet lievig.Ik in Zeeland enzo op n paardjeen met ponykamp en springend Oh zaterdag ook fotos maken hoor
TADAAA!Ik op Bo tijdens inrijden springwedstrijd. In 2004..Inrijden dressuurwedstrijd op Bo. 2004 (denk ik)Daar links in de hoek spring ik met Bo wedstrijd Ik op Grand in Zeeland (ging strandrit maken)Rondje stappen..Terugkomst.Grand in de paddock.In stal Bonte middag ponykamp 2004.Ik zit op die grote vos Zorro (vriendin en ex-eigenaresse vn Furano) op Willem (Willemijn)Tja Ik weer met die rode rijbroek En die trui (met 32 graden buiten)Klaar! Sjaa Hij is trouwens best groot Ik& Bo.. Was met duo cross
Die kwam ik dus even tegen Had die van Grand zelf nog nooit gezien ;o.En die vn mij en PAndour ook niet « ponykamp
Paardje uit Zeeland..Was in 2003 dacht ik dat ik daar was..Was een manege bij vakantiepark De Roompot (geloof ik..)